Ring City Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Heisann! Jeg er på utkikk etter en brukt Virus TI eller TI2 Fint lite utvalg på Finn og lignende sider... Er nysgjerrig på om det er flere som meg, og andre tanker rundt denne synthen Lenke til kommentar
vidor Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 (endret) Lyden i den er magisk. Kjøpe meg en Virus b for en del år siden etter ståpels-erfaring på demo av den. Sjelden man får den feelingen. Det merkes fort at dette er et svært godt instrument. Du kan sjekke på musikkweb.no eller søke på rubrikk.no som samler annonser fra mange ulike steder. Du kan også signe opp for å få beskjed når det legges ut nye annonser. Endret 10. mars 2016 av vidor Lenke til kommentar
Ring City Skrevet 10. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2016 Lyden i den er magisk. Kjøpe meg en Virus b for en del år siden etter ståpels-erfaring på demo av den. Sjelden man får den feelingen. Det merkes fort at dette er et svært godt instrument. Du kan sjekke på musikkweb.no eller søke på rubrikk.no som samler annonser fra mange ulike steder. Du kan også signe opp for å få beskjed når det legges ut nye annonser. Kult å høre! Ja, har sjekket der også, men er som regel de samme annonsene som ligger på Finn og andre steder Lenke til kommentar
vidor Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 (endret) Det er vel forståelig at ikke så mange selger disse med mindre de er nødt. Jeg synes ikke det er så stor forskjell på de ulike modellene at det gjør så mye, så om du tweaker selv så klarer du deg greit med en eldre modell. Det blir en smule billigere også. Det er vel mest modulasjonsmatrisene som er bedre i de senere modellene, så de er mer fleksible sånn sett. Litt mer forskjeller er det jo, men ikke som jeg selv har hatt noe stort savn etter. Endret 13. mars 2016 av vidor Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 mmmmm, me wants. Var meget nær å kjøpe en Virus T1 med tangenter her for et års tid siden, men lets face it, jeg aner ikke hva jeg driver med. Da lå det 3-4 stk på finn og den jeg så på gikk for 14000,-. Jeg kjøpte nettopp et DAW template på en hitlåt bare for å se hvordan man lager en låt, samt at det var noen lyder der jeg ville ha. Alle de fete lydene var selvsagt et WAW opptak, og alle de lydene kom selvsagt fra Virus T1. En venn av meg var lydteniker før og noe av det han holdt på med var å justere frem lyder på T1, så selge presets. Han har anbefalt meg denne synthen fra dag 1 og for hver dag som går så skjønner jeg vel egentlig at han hadde rett i det. Det er vel bare å kjøpe en først som sist. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 (endret) Det er nå i skrivende stund 4 stk. til salgs hos han Finn.Personlig ville jeg shoppet en av TI-modelene hvis jeg skulle kjøpt noe nytt. Eneste som i praksis skiller dem er tangentene.http://m.finn.no/bap/forsale/search.html?q=Access+virus&search_type=SEARCH_ID_BAP_ALL&category=0.86&sub_category=1.86.92 Endret 13. mars 2016 av vidor Lenke til kommentar
blinc Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Jeg kjøpte nettopp et DAW template på en hitlåt bare for å se hvordan man lager en låt, samt at det var noen lyder der jeg ville ha. Alle de fete lydene var selvsagt et WAW opptak, og alle de lydene kom selvsagt fra Virus T1. Hvilken hitlåt var det? Var dette hos loopmasters eller myloops? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Jeg kjøpte nettopp et DAW template på en hitlåt bare for å se hvordan man lager en låt, samt at det var noen lyder der jeg ville ha. Alle de fete lydene var selvsagt et WAW opptak, og alle de lydene kom selvsagt fra Virus T1. Hvilken hitlåt var det? Var dette hos loopmasters eller myloops? Øhh, hmmm... Hitlåt og hitlåt, det var en helt ferdigprodusert låt i typisk EDM/Bieber sjanger. Husker ikke hva den het desverre, sitter ikke ved den pc`n nå, og finner den ikke når jeg leter der inne. Jeg så også en pris for å kjøpe ut hele låta og billig var det ikke. 7-8 000 dollar ellerno. På den jeg kjøpte fulgte det med soundbank`s til Battery4 og Massive. https://www.logic-templates.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå