Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Noe som minner om en kvise nær endetarmsåpningen

Anbefalte innlegg

Har hatt noe som minner om en kvise nær endetarmsåpningen men den går aldri bort. Har blitt litt større. Er myk og tøyelig med den har vært der noen måneder. Den ble irritert om dagen men nå er den ikke irritert lenger.

Har kun hatt en mann sexuellt etter at jeg testet meg sist. Han var jeg sammen med i et og et halvt år. Han hadde noe som minner om dette...noen utvekster og nupper en gang på penis. Derfor er jeg redd at dette er noe smittsomt selv om det ser ut som kvise.

Noen som har en anelse om hva det kan være?

Anonymous poster hash: 556d2...197

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det kan ligne på en kvise. Noen gjør vondt, andre ikke.

Spør på apoteket og de har en krem du kan prøve å smøre på, og det vil forsvinne ganske raskt.

Denne er reseptfri.

Godt å høre at det kan skyldes annet enn kjønnsykdom. Jeg ble litt urolig. Men det virker ikke ut som om det er noe kjønnsykdom. Mer som en kvise men den væsker seg ikke. Skal sjekke ut det med hemorider. Takk for tipset :)

Lenke til kommentar

Høyras ut som hemmorider ja, kan være vondt/ubehageleg eller bare sjenerande.

Som sagt får du kjøpt dette på apoteket.

Har sjølv prøvd det og det funkar relativt raskt.

Ikkje prøv å stikk hol på dei då det kan føre til infeksjon.

Lenke til kommentar

Ok så man får noe som minner om en kvise av det? . Ja skal ikke stikke hull på den. Er bare en som ikke går bort. Jeg fryktet kjønnsykdom men kan sikkert utelukke det for dersom det var noe sånne saker så ville den vel ha væsket seg. Og det gjør den ikke. Takk for tips og svar :)

Lenke til kommentar

Ok så man får noe som minner om en kvise av det? . Ja skal ikke stikke hull på den. Er bare en som ikke går bort. Jeg fryktet kjønnsykdom men kan sikkert utelukke det for dersom det var noe sånne saker så ville den vel ha væsket seg. Og det gjør den ikke. Takk for tips og svar :)

Råder deg STERKT til å gå til en lege med dette. Hva det enn er så er det ikke noe som SKAL være der, og går det ikke bort heller så skjønner eg ikke hvorfor du enda ikke har oppsøkt en lege.

Lenke til kommentar

Råder deg STERKT til å gå til en lege med dette. Hva det enn er så er det ikke noe som SKAL være der, og går det ikke bort heller så skjønner eg ikke hvorfor du enda ikke har oppsøkt en lege.

Den er mindre og nesten borte. Ligger ikke helt ved endetarmen, men mellom skjeden og endetarm ;). Men den ser bare ut som en kvise. Nå er den ikke betent lenger. Har bare hatt en sexpartner siden jeg testet meg sist for sykdommer. Ja, man kan jo få kjønnsykdommer av en sexpartner, men jeg tror at det er noe uskyldig. 

Jeg skal ta celleprøve snart, og da tenkte jeg å ta full undersøkelse, og blodprøver for alle kjønnsykdommer, 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...