Syklofanten Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Jeg har skrevet 192.168.0.1 inn i nettleseren og logget inn som admin for å sette passord på trådløsnettet, men hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Det er stort sett relativt selvforklarende om du leter litt i menyene, men for at noen skal kunne hjelpe deg må du nesten oppgi hvilken router du har. Lenke til kommentar
nepz Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Se om du finner noe som heter WPA2. Lenke til kommentar
Syklofanten Skrevet 10. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2016 Jeg har nå lagret et passord, men jeg blir ikke bedt om å skrive inn passord når jeg kobler til WiFi-en. Det står fortsatt "Other people might be able to see info you send over this network". Lenke til kommentar
Syklofanten Skrevet 10. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2016 Litt usikker på hva jeg skal velge her. Jeg har ikke laptopen min koblet til routeren med ethernet-kabel. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Du skal ikke lete etter passord / Password, dette er feil terminologi. Det er WiFi og kryptering du skal se etter, og ett av valg alternativene burde være WPA2. Lenke til kommentar
Smooshball Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Om du ser bort ifra mine paintskills....Øverst har jeg merket SSID: Nettverksnavn, og nederst: Pre Shared Key: Passord til nett. Dette er inne på Setup - Wireless- Manual. Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Om du ser bort ifra mine paintskills.... Øverst har jeg merket SSID: Nettverksnavn, og nederst: Pre Shared Key: Passord til nett. Dette er inne på Setup - Wireless- Manual. Anbefaler deg og TS til å sette nettverket i N mode only dersom du ikke har gamle enheter som kun støtter b/g. Det KAN trege ned N nettverket å ha B eller G klienter tilkoblet Mode N only fungerer fint til alle nyere enheter. 2 Lenke til kommentar
Syklofanten Skrevet 12. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2016 Om du ser bort ifra mine paintskills.... Øverst har jeg merket SSID: Nettverksnavn, og nederst: Pre Shared Key: Passord til nett. Dette er inne på Setup - Wireless- Manual. Der ja! Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå