-Siberian- Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Som sagt - hvis jeg sitter i en samtale når noen ringer meg får de ikke opptatt-signal, det bare ringer som vanlig. Dette er irritabelt fordi de av og til lurer på hvorfor jeg ikke svarer når de vet at jeg egentlig er tilgjengelig. Jeg har en Samsung S4, men jeg har ikke funnet noen funksjon på selve telefonen som omhandler dette. Har "call waiting" noe med det å gjøre? Må jeg ta kontakt med operatøren for å ordne det? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 ja call waiting gjør at du har på en mte 2 linjer inn så noen kan ringe selv om du sitter i telefonen. skru av det på operatørens sider og du slipper problemet. kan evt kansje endres fra telefonen også , men ring operatøren din så ordner dem det. men mulig det er default og skal være sånn at samtale venter er aktivert på alle abb Lenke til kommentar
-Siberian- Skrevet 10. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2016 ja call waiting gjør at du har på en mte 2 linjer inn så noen kan ringe selv om du sitter i telefonen. skru av det på operatørens sider og du slipper problemet. kan evt kansje endres fra telefonen også , men ring operatøren din så ordner dem det. men mulig det er default og skal være sånn at samtale venter er aktivert på alle abb Det er avslått allerede. Tenkte å prøve å skru det på, men da dropper jeg det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Slå av all viderekobling fra mobilen, så skal den som ringer deg når du er opptatt få opptatt-signal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå