sxxxe83 Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Fikk en fin feil melding her på laptopen, som ikke kommer inn i windows, pga denne fatale system error`n.. Her er hele feil mld. STOP: C000021a [Fatal System Error] The Session Manager Initialization System Process terminated unexpectedly with a Status of 0xC0000263 [0x00000000 0x00000000] The System has been shut down. Og det var det, det siste jeg gjorde for jeg skrudde av maskinen var å bytte bootscreen, med bootxpsetup(el hva det nå enn heter) + at jeg kikka litt rundt i WinHex!, så også litt hex i ram ogsånt, MEN jeg bytta ingenting der inne, bare kikka... Men etter denne feilmeldingen å dømme kunne det vel kanskje virke som om jeg hadde bytta på et eller annet... Noen som har vært borti samme feil meldingen elller har en løsning på problemet.. Den beste er jo så klart bare å formatere å reinstallere IGJEN... :grine: :grine: :grine: Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Ta en titt på denne: http://support.microsoft.com/default.aspx?...1&Product=winxp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå