AnonymDiskusjon Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 (endret) Heya. Har nettopp blitt singel å tenkte jeg skulle teste ut tinder og slikt. Var litt direkte med henne her, hun bor langt unna så da er det uaktuelt å være kjærester. Tenker da kun hook up... Spm er om hun tenker det samme? La ved bilder av samtalen. Har ikke snakket med hun før, men det var hun som addet meg og startet samtalen. Fordi hvis hun kun har tenkt til å møtes for å prate er det egentlig ganske uaktuelt. Dog litt usikker på om jeg skal spørre henne rett ut, mulig hun føler seg litt slut da. Jeg er da blå tekst. Takker for innspil. Anonymous poster hash: c4c51...c4d Endret 10. mars 2016 av iStereo Bilder fjernet i fra innlegget Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 (endret) Dette virker jo ganske lovende. Hun sier jo indirekte at hun vil sove hos deg den kvelden. Send en melding litt senere i dag og spør: Skal vi ta en øl kl 21 på lørdag? Vi kan møtes ved YY, hvis du vet hvor det er. Så kan du gjøre det jeg har beskrevet her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=786238&p=23106447 EDIT: Siden du bor på Lysaker så kan dere møtes i Oslo sentrum og etter hvert ta buss til deg. Bare foreslå å lage mat hos deg, er jo tross alt bare "5-7 min" med buss Endret 10. mars 2016 av logaritmemannen Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Hvis du bare vil pule så si det da. Da får du jo vite med en gang om hun er ute etter det samme eller om hun håper på mer. Problem solved. "Eg vil pula fittå di. Vil du gagga på staken min?" Skriver du også er du ferdig. 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Nei, du må ikke skrive at du kun vil pule. Det ligger allerede i kortene. TS bor i Oslo, hun bor i Arendal. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2016 (endret) Dette virker jo ganske lovende. Hun sier jo indirekte at hun vil sove hos deg den kvelden. Send en melding litt senere i dag og spør: Skal vi ta en øl kl 21 på lørdag? Vi kan møtes ved YY, hvis du vet hvor det er. Så kan du gjøre det jeg har beskrevet her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=786238&p=23106447 EDIT: Siden du bor på Lysaker så kan dere møtes i Oslo sentrum og etter hvert ta buss til deg. Bare foreslå å lage mat hos deg, er jo tross alt bare "5-7 min" med buss Takk for svar! Hadde allerede svart henne før jeg fikk noe tilbakemelding her. Vedlagt bilde. Problemet her er at hun må hjem kl 18:00, derfor hun ikke kan sove over. Årsaken til at jeg ble usikker på hva hun ville er at hun foreslo at vi kunne sitte et sted frem til vi dro, eller at vi kunne dra til meg... Anonymous poster hash: c4c51...c4d Endret 10. mars 2016 av iStereo Fjernet bilde i fra innlegget Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2016 Forøvrig drøyt at hun tørr synes jeg, nesten så jeg skulle tro det var kødd, haha. Fin guide du hadde, skal tenke på den til daten søndag. Anonymous poster hash: c4c51...c4d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2016 Vurderer å skrive hva kan du tenke deg å finne på eller noe da. Anonymous poster hash: c4c51...c4d Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Om jeg forstår det riktig så skal du møte henne kl 14 og kjøre hjem til deg med en gang? Hva kan du tilby hjemme? Noe å drikke? Spille noe? Lage noe mat? Drikke noe kaffe? Det er bedre om du foreslår å gjøre noe. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2016 Om jeg forstår det riktig så skal du møte henne kl 14 og kjøre hjem til deg med en gang? Hva kan du tilby hjemme? Noe å drikke? Spille noe? Lage noe mat? Drikke noe kaffe? Det er bedre om du foreslår å gjøre noe. Ja, spurte henne om det i sted. Spurte hva har du lyst til å finne på? Bare dra hjem til meg eller? Så svarte hun Kan vi godt Haha, det som er litt av greia. Jeg flytter inn i ny leilighet fredag, så kan ikke tilby en drit omtrent. Har vel ikke fått inn en sofa engsng, så er vel seng og TV osv der da. Haha? Derfor det ble litt kleint om hun ikke tenkte samme som meg. Anonymous poster hash: c4c51...c4d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2016 Avtalt at vi kjøper med lunsj på veien, hun må tilbake 3 timer senere. Hun sa hun kunne utsette bussen noen timer eventuelt og så da blir det litt lenger. Så får vi se hvordan det går. Anonymous poster hash: c4c51...c4d Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Fy faen. Noen har det greit... Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Dette er kjekt å snoke i, men blir det ikke nesten som å oute personen med alle opplysningene du gir? Kan ikke være mange jenter fra Arendal som skal på lange møter, og på Idol i Oslo en kveld i denne helga. Hun har kanskje allerede plottet deg inn i sin framtid med stasjonsvogn, to katter, fire barn og hus ved siden av svigers i Arendal. Eller resultatet blir: "Jeg har blitt lurt av Tinder-Martine". Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2016 Dette er kjekt å snoke i, men blir det ikke nesten som å oute personen med alle opplysningene du gir? Kan ikke være mange jenter fra Arendal som skal på lange møter, og på Idol i Oslo en kveld i denne helga. Hun har kanskje allerede plottet deg inn i sin framtid med stasjonsvogn, to katter, fire barn og hus ved siden av svigers i Arendal. Eller resultatet blir: "Jeg har blitt lurt av Tinder-Martine". Er da ingen personlige opplysninger her? Men hvis noen har fritidsproblemer er det sikkert bare å søke. Er bare åpen og ærlig. Ville ha litt innspill på hva hun kanskje tenkte. Tar uansett bare sjansen, vil hun ikke hooke opp går det greit det. Snill gutt jeg. Kommer uansett til å være ærlig med henne hva jeg vil når jeg først har møtt henne. Anonymous poster hash: c4c51...c4d Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 (endret) Hun sier at det er nok info her til at hun kan bli identifisert, og det er jo sant. Endret 10. mars 2016 av oscrue10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå