Gå til innhold

The Division overgår Ubisofts tidligere salgsrekorder

Anbefalte innlegg

Ingen big picture mode, ingen streaming, mye mindre fleksibel katalog-funksjon, ingen brukeranmeldelser, ingen kuratorer, i likhet med EA så er de for tjukke i huet til å klare å få språket til å være engelsk når man stiller det på engelsk osv osv.

AtW

Lol hvem bruker big picture mode xD.... streaming?? du kan streame på twitch.... brukeranmeldelser??-akkurat som steam reviews er noe man burde se på. "This game sucks kappa" 15053 Personer Er enig med denne vurderingen...plz

Språket har da aldri vært feil? Instalerte nettop uplay 10 ganger, ble engelsk alle gangene...

Siden du har så mange problemer med bare launcheren, tror jeg neppe du vil like spillet

-Lixx

Folk som spiller på TV? Twitch har vel ikke innhome-streaming, og jo, reviews er noe man burde se på, jeg har ikke tid til å spille alt som kommer ut. Har du prøvd å gå i butikken på uplay?

Nei det er kanskje sant, spillet er muligens ikke egnet for folk som ikke finner på alt mulig slags merkelig unnskyldninger for å forsvare tingene de bruker. Isåfall passer det ikke for meg.

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...