PantZman Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Kjøpte spillet, men bare fordi de fleste jeg gamer med også spiller det.Ikke så kjempe begeistret. Helt OK tidsfordriv. Følg pilen og skyt målene som tyter frem. Lenke til kommentar
Eivind Lunde Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Ja og det har mixed reviews på steam... Jaja, folk stemmer på Trump så skal vel ikke være overasket over at folk kjøper et spill bare fordi det er et AAA Jeg ville tatt Ubisofts påstand med en stor klype salt siden de ikke oppgir tall eller referanse.Det å påstå noe er en KJEMPESUKSESS!!1! gjør faktisk at flere kjøper det. Det er jo samme grunn til at det ikke er lov å publisere valgprognoser før stemmelokalene er stengt, fordi det partiet som framstår som vinner faktisk får endel ekstra stemmer av folk som gjerne vil tilhøre vinnersiden. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 (endret) Tror spillet har solgt veldig bra jeg. Var nok veldig mange som droppet "Rainbow Six Siege" fiaskoen og heller brukte The Division som et slags "substitutt". Endret 11. mars 2016 av Vice Lenke til kommentar
Ra1dMaX_InnleggNO Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 når det gjelder reviews så tar jeg alt med en stor klype salt med mindre du har over 20+ timer på et spill som har en lvling prosess Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Dette skal jeg ha, men kommer nok til å vente noen måneder til alt funker som det skal alt funker akkurat nå.... har allerede klokket in 60 timer uten noen problemer. Var 1 server crash på release dagen like etter at USA åpnet tilgangen 06.00. Serverne var nede i 30 min maks. Lenke til kommentar
Cocofap Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Supert spill! Er allerede på 42 timer spilt, og har enda en del å gjør, som side missions osv Skulle vell vært en bedre pvp del for de som liker det. Er i Dark zone, men ingen tør å gå rogue fordi de er redd for å miste cash og level. Jeg er spent på å se videre oppdateringer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Et spill som i følge anmeldelsene er ok+ nå som jeg har lest litt flere. Ikke noe galt i å like det, men kynikeren i meg sier at det ikke er kvaliteten alene som har ført til de høye salgene. AtW Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Uansett, dette spillet er verdt pengene. Sliter fortsatt med kræsj riktignok. Startet opp idag og spillet kræsjet utrolig nok mens jeg var inne i "pausemenyen" etter ca. 10.min spilling. Nå har ikke spillet kræsjet på over 3 timer... Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Jeg prøvde beta utgaven og har jeg kunne unngått UBISOFT hadde jeg kjøpt det, men jeg kommer aldri til å kjøpe et spill igjen som krever uplay. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Jeg prøvde beta utgaven og har jeg kunne unngått UBISOFT hadde jeg kjøpt det, men jeg kommer aldri til å kjøpe et spill igjen som krever uplay. hva er galt med uplay? det fungerer helt strålende i division du går glipp av mye Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Ja det er heller ikke implementert på samme måte som tidligere. Trykker du Play fra Steam så launches spillet direkte, du slipper å trykke Play, deretter inn i Uplay og trykke Play igjen. Uplay er noe jeg har irritert meg grønn over tidligere, men ikke i dette spillet. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Uplay fungerer jo på stort sett samme måte som Steam så skjønner ikke hva som er så irriterende med Uplay? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Uplay fungerer jo på stort sett samme måte som Steam så skjønner ikke hva som er så irriterende med Uplay? Det fungerer vel på "stor sett samme måte" som steam gjorde for noen år siden, det henger etter og har konsistent vært dårligere. AtW Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Uplay fungerer jo på stort sett samme måte som Steam så skjønner ikke hva som er så irriterende med Uplay? Det fungerer vel på "stor sett samme måte" som steam gjorde for noen år siden, det henger etter og har konsistent vært dårligere. AtW Hva er dårligere? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Ingen big picture mode, ingen streaming, mye mindre fleksibel katalog-funksjon, ingen brukeranmeldelser, ingen kuratorer, i likhet med EA så er de for tjukke i huet til å klare å få språket til å være engelsk når man stiller det på engelsk osv osv. AtW Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 For meg er egentlig både Steam og Uplay kun unødvendige "launchere" Bruker egentlig ikke noe av funksjonaliteten annet enn å starte spill...Det som riktignok er utrolig teit med uplay er at det ikke går å velge hvilken skjerm som skal dukke opp når man starter uplay. Må alltid trykke meg fram til spillene. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. mars 2016 Del Skrevet 26. mars 2016 Vel, uplay har evnen til å starte spill, det er sant. AtW Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Ingen big picture mode, ingen streaming, mye mindre fleksibel katalog-funksjon, ingen brukeranmeldelser, ingen kuratorer, i likhet med EA så er de for tjukke i huet til å klare å få språket til å være engelsk når man stiller det på engelsk osv osv. AtW Lol hvem bruker big picture mode xD.... streaming?? du kan streame på twitch.... brukeranmeldelser??-akkurat som steam reviews er noe man burde se på. "This game sucks kappa" 15053 Personer Er enig med denne vurderingen...plz Språket har da aldri vært feil? Instalerte nettop uplay 10 ganger, ble engelsk alle gangene... Siden du har så mange problemer med bare launcheren, tror jeg neppe du vil like spillet -Lixx Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Forøvrig heller ikke hatt problemer med språket i selve uplay klienten, men når man går inn i butikken blir alt på norsk inne i selve butikken. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Forøvrig heller ikke hatt problemer med språket i selve uplay klienten, men når man går inn i butikken blir alt på norsk inne i selve butikken. Ja, det blir det, selv om man har stilt det inn på engelsk, rimelig amatørmessig. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå