Smedsrud Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Bak brettkamuflasjen finner vi nemlig en «alt-i-ett-PC» med Windows 10.TEST: Lenovo Yoga Home 500 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Tullejournalistikk - Selvfølgelig er dette et nettbrett! Det er et brett og den er på nett. Nå er ikke Android en magisk definisjon av nettbrett. Et nettbrett kan godt være 21" stort, ha Windows 10 og x86 prosessor. Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Jeg vil ha et nettbrett på 32"-42" som jeg kan felle ned i stuebordet. Men burde hatt en form for glass foran seg slik at jeg også kunne brukt det som stuebord. Hvis det hadde vært mulig så ja takk Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Bortsett fra størrelsen, hvordan skiller denne "alt-i-ett"-maskinen seg fra en tabletPC som Surface Pro eller Fujitsu Stylistic? Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Jeg vil ha et nettbrett på 32"-42" som jeg kan felle ned i stuebordet. Men burde hatt en form for glass foran seg slik at jeg også kunne brukt det som stuebord. Hvis det hadde vært mulig så ja takk You asked for it, now ... pay up ;-) Lenke til kommentar
Flex Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Vi forstår imidlertid hvorfor Lenovo har slengt på betegnelsen «Home» i produktnavnet. Bedriftens HMS-avdeling ville nemlig fått krasse rapporter å skrive om denne ble sett i kontorlandskapet. Plassert på en arbeidspult er det klin umulig å finne en god arbeidsstilling, og nakken og skuldrene dine vil konkurrere om å bli først til å sykemelde deg ettersom du stadig blir sittende å glane ned mot skjermen som ikke kan høydejusteres som andre frittstående skjermer. Akkurat som en bærbar PC. Skriver dere dette på alle tester av bærbar-PC'er også? Lenke til kommentar
Bondeibyen Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Jeg vil ha et nettbrett på 32"-42" som jeg kan felle ned i stuebordet. Men burde hatt en form for glass foran seg slik at jeg også kunne brukt det som stuebord. Hvis det hadde vært mulig så ja takk Originale Microsoft Surface? https://www.youtube.com/watch?v=SRU3NemA95k Lenke til kommentar
G Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 (endret) Endelig skjer det noe spennende med slike. Kunne ikke den gaming-enheten på bildet hatt enda større skjerm. Og hva er det vi ser, felles hele leketøyet ned i bordet etter bruk? Endret 10. mars 2016 av G Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Og hva er det vi ser, felles hele leketøyet ned i bordet etter bruk? Jeg ville gjetta på at vi så et bord med en eller variant av kabel-åpning: Lenke til kommentar
tskjaerpe Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Bruker ein liknand maskin, HP TouchSmart av eldre dato, som nå er for treg og har mindre enn HD-oppløysing. Likevel ypperlig til lesing av nyheter ved frokostbordet. Svært komfortabelt at maskinen står lågt og kan tippast rel. langt bakover. Det eg sakner er høgare oppløysing. Ein 24" eller 27" utgåve av Yoga Home med 4k hadde eg kjøpt på flekken. Da kan ein lese heilsides pdf-aviser utan å måtte zoome ut og inn heile tida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå