Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva avgjør om du er en likende person?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har tenkt litt. Jeg har en veldig god vennegjeng og vi har vært venner veldig lenge, og jeg har da begynt å tenke på om jeg egentlig utgjør noen forskjell i denne gjengen. Jeg er ikke veldig morsom, kommer ikke med kjappe comebacks, er ikke kjempe utadvendt, har ikke masse gode idéer hele tiden, jeg føler meg egentlig ganske mainstream i gjengen. Det eneste jeg kanskje skiller meg ut med er at jeg er veldig lite selvhøytidelig (men det er vi jo alle, østkant folk vet du;) ) også ler jeg veldig mye. Jeg vet ikke om det er en "god egenskap", at det letter presser eller idk?

Jaja, spørsmålet er i hvert fall hva dere synes avgjør om det er gøy å være med noen i en vennegjeng og hvem som bare "er der", altså at de kan godt være der men utgjør liksom ingen forskjell ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rett og slett om man har god kjemi med resten. Alle i en vennegruppe må ikke være utadvente, kreative og morsomme, det er sammensettningen som teller.

Om du trives i gjengen og gjengen trives med deg er det egentlig ikke så mye å tenke over, alle er ikke like og det er positivt :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...