Trond Olav Løkken Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Delage 1938 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Flott billedserie av elegant doning og dens meget vakre kjølerfigur . V1 og v2 blir mine favoritter her. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Enig med Alec her, v1 og v2 var riktig lekre! De hadde stil på den tiden gitt! Biler i dag er så ufattelig kjedelige! ...de fleste i hvert fall. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Oi... Her bør man vel ta av seg på beina... ;-) V2 først - og så 5er'n - siden der var det også en historie. Kjolens tilstedeværelse representerte luksusfølelsen/eieren/sjåføren/beileren/'rypa' - og årstallet - duften av klasse ;-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Litt synd det ikke er mulig å få diagonallinja ut på øvre ramme i V2. Men med 5 mm kutt nede unngår du linje direkte ut i nedre venstre hjørnet hvilket ville vært bedre. Litt synd med refleksen som eliminerer ørna på panseret i V4 og V5. V1 er et kapitel for seg for der ville jeg tatt beskjæringen innenfor det oransje feltet før en beskjæring nede såvidt inne i ringen som ørnehodet står på. Muligens en retting der også og avsluttet med å legge alt rundt i svart. Kanskje også et ekstra klikk på skarphet til slutt. Jeg har vel nevnt det før, men fra denne plassen har du en sabla masse flotte bilder som det går an å få mer ut av når du får tid og lyst. Jeg ville klødd i fingra etter å starte noe sånt. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Sans for design har franskmennene alltid hatt. Meget elegant bil, gode fotografier som viser dette godt. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 10. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2016 Takker for respons på bildene, folkens! Som før sagt; det er lett å bli forvirret inne på bilmuseet i Malaga,- fordi det er så mye som gir inntrykk på en gang. Så, - enkelte bilder legges i mangel av bedre, især gjelder dette en del i helfigur. På detaljer jobbes det mer dedikert, ser jeg i ettertid. Burde brukt bena, og vinklet meg ut av lysrefleksen som blender ut den flotte ørnen, blant annet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Nydelig, med betoning på prangende fremfor elegant, synes jeg. Oser kvalitet, og den er ikke verst på fotojobben heller. Morsomme for bil og designgale fotografer disse seriene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg