Thitorkin2 Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Hos republikanerene er det Trump som leder. Hos demokratene er det Clinton som leder. Trump finansierer sin kampanje fra egen lomme. Clinton finansierer sin kampanje gjennom korrupsjon. Vi får mest sannsynlig se Trump v Clinton. Jeg håper Trump vinner, men tror Clinton vinner. 1 Lenke til kommentar
Ateist Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Jeg håper og Trump vinner, men kjenner man politikken i USA rett så er det aldri slik at den som ikke kan bli kontrollert vinner. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 President Trump.. andre statsledere vil jo le av ham, latterligjøre hele Amerika.. Duden fikk jo ironisk nok sparken i reality serien The Apprentice for å komme med rasistiske ytringer. Om Trump vinner ser jeg for meg en gjeng illsinte personer ifra sørstatene som lurer på når denne muren mellom USA og Mexico skal bygges.. Personen virker så ustabil at han trolig vil bruke all vetorett og atombomber USA har til rådighet om det er mulighet for det... En person med så dårlig selvbildet at han må bruke tupe er neppe en person man bør ha til å styre ett av verdens mektigste land... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Clinton finansierer sin kampanje gjennom korrupsjon. [citation needed] 4 Lenke til kommentar
Ateist Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 President Trump.. andre statsledere vil jo le av ham, latterligjøre hele Amerika.. Duden fikk jo ironisk nok sparken i reality serien The Apprentice for å komme med rasistiske ytringer. Om Trump vinner ser jeg for meg en gjeng illsinte personer ifra sørstatene som lurer på når denne muren mellom USA og Mexico skal bygges.. Personen virker så ustabil at han trolig vil bruke all vetorett og atombomber USA har til rådighet om det er mulighet for det... En person med så dårlig selvbildet at han må bruke tupe er neppe en person man bør ha til å styre ett av verdens mektigste land... Enda en som trakk rasismekortet mot Trump. Dette begynner å bli latterlig. 1 Lenke til kommentar
Thitorkin2 Skrevet 10. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2016 President Trump.. andre statsledere vil jo le av ham, latterligjøre hele Amerika.. Duden fikk jo ironisk nok sparken i reality serien The Apprentice for å komme med rasistiske ytringer. Om Trump vinner ser jeg for meg en gjeng illsinte personer ifra sørstatene som lurer på når denne muren mellom USA og Mexico skal bygges.. Personen virker så ustabil at han trolig vil bruke all vetorett og atombomber USA har til rådighet om det er mulighet for det... En person med så dårlig selvbildet at han må bruke tupe er neppe en person man bør ha til å styre ett av verdens mektigste land... Føleri følera. Not an argument. 1 Lenke til kommentar
Thitorkin2 Skrevet 10. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2016 Clinton finansierer sin kampanje gjennom korrupsjon. [citation needed] Eksempel: http://edition.cnn.com/2016/02/20/politics/clinton-campaign-donations-super-pac/ Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 President Trump.. andre statsledere vil jo le av ham, latterligjøre hele Amerika.. Duden fikk jo ironisk nok sparken i reality serien The Apprentice for å komme med rasistiske ytringer. Om Trump vinner ser jeg for meg en gjeng illsinte personer ifra sørstatene som lurer på når denne muren mellom USA og Mexico skal bygges.. Personen virker så ustabil at han trolig vil bruke all vetorett og atombomber USA har til rådighet om det er mulighet for det... En person med så dårlig selvbildet at han må bruke tupe er neppe en person man bør ha til å styre ett av verdens mektigste land... Enda en som trakk rasismekortet mot Trump. Dette begynner å bli latterlig. Så om forskjellige folk poengterer noe med deg hver dag hele dagen, så blir de for deg bare mer og mer latterlige.. vanlig her vil vel heller være å ta ett skritt tilbake og prøve å tenke seg til at det muligens kan være noe her ettersom alle ustanselig prøver å peke det ut for deg. Det handler om selvinnsikt og kunne klare å svelge ned stoltheten sin og innrømme egne feilslutninger, det er nemlig ikke farlig å ha tatt feil så lenge man er villig til å innrømme det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå