Dulle Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Har tidligere brukt både Mozilla og Galeon til internett og disse har fungert meget bra. Men etter installasjon av Redhat 7.2 (brukte før RH7.1 og Mandr.8.1) er alle fontene blitt skikkelig "buggy", omtrent som browserne i eldre linux-distr. Noen som har erfaring/forklaring på dette? Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Eg slit litt med det same... Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Hadde det før,... I kde : Skru på Font Anitialiasing (eller hvordan det skrives ,...) i KControl,... Tror at noen tilfeller også krever 75 eller 100 dpi fonts for Xserveren ,... er ikke helt sikker,.. prøv deg frem.... Lenke til kommentar
Dulle Skrevet 25. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2002 Finnes det noe lignende "Font-antial." i gnome? Liker tross alt gnome bedre enn kde... Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Det vet jeg ikke,... foretrekker selv WindowMaker frem for de alle,... (fordi KDE er buggy syns jeg og gidder ikke sette meg inn i Gnome,...)og mener å huske da at jeg måtte laste ned noe 75 eller 100 dpi fonts,.. (det er en stund siden da,...) - så jeg husker ikke helt dessverre,... men etter dette ble fonten glatt og fin,.. (spesielt Opera var veldig utsatt for ugly fonts,...) Men som sagt så er det fint nå,... Lenke til kommentar
Ge3k Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 det er fontantialiasing i gnome, jeg er nesten 100% sikker på det, men jeg husker ikke hvordan man finner det, jeg bruker fluxbox og er veldig fornøyd med det :smile: :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå