Gå til innhold

Aalborg får førerløs elbuss


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På en slik dedikert trasé, hvor energieffektivt er gummidekk med luftslanger og asfalt sammenlignet med skinner og stålhjul med gummibelegg (støyreduksjon)? Enn kostnadene?

 

Ellers så høres det ikke særlig lurt ut med 24 timers batterikapasitet når en av de tre uansett skal stå og lade. Da trengs jo egentlig bare kapasitet for å garantert komme seg rundt en hel runde (også i motvind og med 16 tunge passasjerer)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...