ChFN Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) Er det mulig å få fjernet ord med "skjult reklame" bak seg, som for eksempel feil , Malware , Driver, Get rich osv? Småirriterende.. Endret 14. mars 2016 av Hårek Fjernet reklamelinker Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Forumet skal ikke se slik ut. Hvis det ser slik ut hos deg, så har du fått virus/malware. Sjekk om du har et uønsket nettleser-tillegg. Det kan ha fulgt med et program du har installert. 1 Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 9. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2016 Sikter altså til slike ord med blå farge, som vist på bildet Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) Jeg skjønner hva du mener, og det ser ikke slik ut hos meg. Du har fått drittvare på maskinen din. Jeg skriver kun tekst i denne forumtråden. Ingen linker. Hvis du får linker, så er det et uønsket program som forårsaker det. Jeg vet ikke hvilken nettleser du har, men gå inn i innstillinger og nettlesertillegg/plugins. Se om det er noe der som du ikke har bedt om. Det er sannsynligvis den som gjør det. Du kan ha virus/skadevare andre steder på maskinen også. Kjør virus-scan. Endret 9. mars 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 9. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2016 Er det mulig å få fjernet ord med "skjult reklame" bak seg, som for eksempel feil , Malware , Driver, Get rich osv? Småirriterende.. Da har jeg kjørt en malware scan og det ser nå ut til at problemet er løst :-) Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Andre som sliter med samme problem kan ha nytte av mer informasjon. Hvilket program brukte du, og hva fant du ut? Hva heter den uønskede programvaren? Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 10. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2016 Brukte programmet Malwarevytes Anti-Malware, og filene het PUP og PLP (eller PAP. Husker ikke helt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå