Bagatrell Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Har funnet et par lignende tråder, men det gir ikke helt svar (nok) Jeg videreformidler et problem som en bekjent har, så kanskje litt mangelfull info. På oppstartsiden der du logger inn med pw osv. Der får "jeg" info at jeg ikke får logget inn. Feil pw o.l, men dette er riktig osv. Jeg bruker kun pc til å se på nett-tv og andre ting på nettleser. Har ikke Windows cd (finner ikke) og som sagt får jeg ikke logget inn. Er det noen snarveier/omveier rundt dette, så jeg får sett på tv/logget inn og brukt pc som normalt? Gjestebruker funker ikke sier fornærmede - får ikke spilt av tv via d-play som gjest (?) Mvh Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Kanskje et litt rookie-tips fra min side, men har du testa å boote PCen i safe mode? Dette var jo en greie før, men jeg veit ikke om dette lenger lar en gå forbi login.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Har funnet et par lignende tråder, men det gir ikke helt svar (nok) Jeg videreformidler et problem som en bekjent har, så kanskje litt mangelfull info. På oppstartsiden der du logger inn med pw osv. Der får "jeg" info at jeg ikke får logget inn. Feil pw o.l, men dette er riktig osv. Jeg bruker kun pc til å se på nett-tv og andre ting på nettleser. Har ikke Windows cd (finner ikke) og som sagt får jeg ikke logget inn. Er det noen snarveier/omveier rundt dette, så jeg får sett på tv/logget inn og brukt pc som normalt? Gjestebruker funker ikke sier fornærmede - får ikke spilt av tv via d-play som gjest (?) Mvh Om operativsystemet skulle ta feil å si at passordet du har skrevet er feil, mens det egentlig er riktig, ja det ville vært første gang det var sant. Om datamaskinen sier passordet er feil, så er det svært sannsynlig feil.... Det er utrolig hvor mange som hevder hardnakket at de skriver passordet rett, men når de skal vise det på en tekstfil eller noe slikt, så kommer det feil ut. enten at tastaturet er plutselig engelsk eller at keypad er aktivert på bokstavene, men jeg har til gode å oppleve at maskinen hevder feil.... 3 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Noen muligheter : Om passordet fungerte før men ikke nå, bør man sjekke tastaturet og ikke minst om det brukes riktig "språk" i forhold til når man taster. Shift tasten kan være et problem, den kan både henge og være "slitt" , en enkel løsning er å bruke den andre shift knappen( den til venstre) som ofte er mindre brukt... Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Er det laptop, sjekk at ikke num lock står på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå