Ragnar Skj Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Bak Smelthytta på Røros Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Du står omtrent på brua og tar dette...tror jeg Lekker fin jomfruelig snø Fint bilde. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2016 Ikke på selve brua, men ikke så langt unna. Det var som du sier den uberørte snøen, gjerdestolpene og litt til som vakte min interesse. Fint at noen ville kommentere bildet. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 To flotte og stemningsfyllte vinterbilder , flott lys og fine farger . V1 blir min favoritt , synes det ble mer ro over bildet uten gjerdet som kommer inn i venstre side . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 V1 for meg, rent, estetisk og et flott format. mvh Ulv Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Her blir det utvilsomt V1 for V2 med stolpe helt ute i høyre bildekant og treverk ute på venstrevingen er nok bare forstyrrende. Gjerdediagonalen lager god spenning - spesielt da du jo også har diverse elementer som liksom fortsetter diagonalen og drar blikket innover i bildet. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2016 To flotte og stemningsfyllte vinterbilder , flott lys og fine farger . V1 blir min favoritt , synes det ble mer ro over bildet uten gjerdet som kommer inn i venstre side . Mvh Alec Takk for kommentaren Alec, V1 ment som hovedbilde. La ut en V2 som en variant. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2016 V1 for meg, rent, estetisk og et flott format. mvh Ulv Takk for din fine kommentar Ulv ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2016 Her blir det utvilsomt V1 for V2 med stolpe helt ute i høyre bildekant og treverk ute på venstrevingen er nok bare forstyrrende. Gjerdediagonalen lager god spenning - spesielt da du jo også har diverse elementer som liksom fortsetter diagonalen og drar blikket innover i bildet. Roar Joda, V1 er nok å foretrekke. Det er ikke så mye som minner om Røros akkurat i dette bildet selv om det er like utenfor bykjernen, men så var det da heller ikke poenget med bildene. Takk igjen for din alltid konstruktive kommentar. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg