Lomeus Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Hei. Jeg og en kamerat tenkte oss på ny ut på eventyr, vi har muligheten til å dra over hele verden. Men trenger litt motivasjon, eller forslag på destinasjon (er). I fjor var vi i Indonesia, hovedsakelig Bali og øyer i området. Året før var vi i NY, og på road trip på vestkysten av USA. Og ønsker oss helst på ny ut av Europa. Vi har ca 3 uker (21 dager) på oss, og eneste stedet vi har utelukket å dra er Australia/NZ. Når jeg drar så langt skal jeg ha lengre tid på meg Noen som har noen steder de har vært som ikke er alt for eksklusive som de anbefaler? Vi liker fart, spenning, hvite strender, surfing, dykking, god mat og drikke. Storbyer er også fint Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 10. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2016 Sålangt har vi tenkt enten å prøve oss på en tur fra NY -> Miami, deretter kanskje en tur til Bahamas, før en roadtrip tilbake mot NY evt.Også lekt med tanken på en ny tur til Asia, da muligens Malaysia/Thailand? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Feil sesong for Miami og Bahamas. Hva med safari et sted sørover i Afrika? Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 14. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2016 Afrika er en god mulighet, skal innrømme at jeg er litt redd for noen områder der. Men absolutt et sted jeg ønsker å dra til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå