Rustymagus Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Twilight Princess HD vinner ingen priser for originalitet, men er fortsatt et godt eventyr.ANMELDELSE: The Legend of Zelda: Twilight Princess HD Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Er vel det Zelda-spillet som er lansert på flest platformer også? Gamecube, Wii og Wii U? Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Er vel det Zelda-spillet som er lansert på flest platformer også? Gamecube, Wii og Wii U? A Link to the Past er på SNES, Wii, WiiU og Game Boy Advance Lenke til kommentar
1Ravn Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Da har vi en vinner xD Njæ, vi har jo NES-spillene på NES, GC, GBA, Wii, Wii U og 3DS, og en remake av det første til Super Famicoms Satellaview. 2 Lenke til kommentar
Jonas Magerøy Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Gleder meg til å prøve det beste Zelda-spillet etter Ocarina of Time i HD! Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Dere anbefaler å heller spille originalen på Wii. Gjør dere/du det samme med remasters fra ps3 til ps4? Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 9. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2016 Dere anbefaler å heller spille originalen på Wii. Gjør dere/du det samme med remasters fra ps3 til ps4? Uhm, nei? Jeg skriver at Twilight Princess ikke trenger en HD-utgave fordi du kan spille Wii-spill på Wii U. Lenke til kommentar
Tenkom_InnleggNO Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Er vel det Zelda-spillet som er lansert på flest platformer også? Gamecube, Wii og Wii U? Går det å spille ocarina of time på Wii U? Isåfall så kan du spille det på n64,gamecube,Wii ,Wii U og 3ds. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Så nok at Zelda spill som er gitt ut før? Nintendo går nok under snart skal de holde på slik. 3 Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Så nok at Zelda spill som er gitt ut før? Nintendo går nok under snart skal de holde på slik. Kan du utdype dine kunnskaper om dette emnet? Veldig spent her. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Høres ut som man like gjerne kan spille originalen på dolphin. AtW Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Dolphin? Prosjektnavnet på gamecube? Det skal isåfall litt til for å skaffe en slik versjon. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 http://www.dolphin-emulator.com/ AtW Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 http://www.dolphin-emulator.com/ AtW Så lenge det ikke er noen store feil i emuleringen så er det nok den absolutt beste måten å spille det på Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Så nok at Zelda spill som er gitt ut før? Nintendo går nok under snart skal de holde på slik. Kan du utdype dine kunnskaper om dette emnet? Veldig spent her. Dalende salgstall for Nintendo sier vel sitt. Ikke mye interessant for meg å kjøpe når de bare gir ut de samme spillene på nytt. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Høres ut som man like gjerne kan spille originalen på dolphin. AtW Nei ikke egentlig. De har gjort noen betydelige tekstur-forbedringer, så vel som forbedringer i lysmotoren. 1 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 http://www.dolphin-emulator.com/ AtW Så lenge det ikke er noen store feil i emuleringen så er det nok den absolutt beste måten å spille det på Vet ikke om det er ironi eller ikke, jeg, men _alle_ spill nytes definitivt best på opprinnelig konsoll.. Eneste som i mine øyne kan rettferdiggjøre at emu er bedre enn konsoll er i så fall spill av håndholdte titler. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 http://www.dolphin-emulator.com/ AtW Så lenge det ikke er noen store feil i emuleringen så er det nok den absolutt beste måten å spille det på Vet ikke om det er ironi eller ikke, jeg, men _alle_ spill nytes definitivt best på opprinnelig konsoll.. Eneste som i mine øyne kan rettferdiggjøre at emu er bedre enn konsoll er i så fall spill av håndholdte titler. Tror du gjør godt av å utforske litt. Tydligvis har du ikke prøvd noe særlig. Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Har dere en gammel Gamecube versjon av TP, så sjekk ut Tomoya HD prosjektet. Jeg har tilgang til betaen her. Det ser helt sinnsykt ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå