PolarBlunk Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) Heisann! Har tenkt at det var på tide med en oppgradering av PC'en min nå og kunne tenkt meg å fått et nytt grafikk kort, tenker at jeg trenger å oppgradere andre deler, men er usikker på det.. Bare fortell meg hva dere tenker jeg bør oppgradere og oppgradere til, brukes til spill, underholdning og opplaste videoer i blant. Takk på forhånd. Spesifikasjoner Kabinett: Corsair Obsidian 750D Strøm: XFX Pro Series XXX Edition 750W PSU Hovedkort: ASUS P9X79 LE, Socket-2011 Prossesor: Intel Core i7-4820K Minne: Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 8GB Kjøling: Intel TS13X Liquid Cooling Solution Grafikkort: Gainward GeForce GTX 770 2GB Endret 9. mars 2016 av PolarBlunk Lenke til kommentar
sindredl Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Jeg er bare litt nysgjerrig på hva som ikke fungerer godt nok med den pcen du har der. Lenke til kommentar
€tt@n Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Du kommer veldig langt med å bare oppgradere skjermkortet ditt til f.eks. GTX 970, hvis du spiller på høyere oppløsning enn 1080p så ville jeg nok gått for et GTX980ti. De andre delene du har er veldig bra. Eneste er hvis du jobber mye med video vil litt mer ram gjøre at rendering tar kortere tid Lenke til kommentar
PolarBlunk Skrevet 9. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2016 Jeg er bare litt nysgjerrig på hva som ikke fungerer godt nok med den pcen du har der. Tenkte det var på tide med et nytt grafikk kort, men har lyst å høre på noen andre sine ideer til hva jeg bør og. Du kommer veldig langt med å bare oppgradere skjermkortet ditt til f.eks. GTX 970, hvis du spiller på høyere oppløsning enn 1080p så ville jeg nok gått for et GTX980ti. De andre delene du har er veldig bra. Eneste er hvis du jobber mye med video vil litt mer ram gjøre at rendering tar kortere tid Tenkte meg det det ja, spiller på 1080p men har kanskje tenkt å få meg en ny skjerm som er 1440p. Er det noe spesifikt grafikk kort jeg bør gå for? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) *snip* feil * Endret 9. mars 2016 av Belphegor Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) Har du tenkt og oppgradere til 1440p så ville jeg rett og slett kjørt på med ett GTX 980 ti. Dette kortet kommer til å holde seg, i tillegg til at GTX 970 faller litt mer bakpå i den oppløsningen om du ønsker å maxe ut spill. GTX 980 faller mellom to stoler bokstavelig talt, hakket bedre enn 970, og godt bak 980 ti som ikke er så mye dyrere, så og kjøpe et GTX 980 er ikke gunstig med tanke på pris. Så min anbefalinger er å skaffe ett GTX 980 ti kort, vil også holde betraktelig lengre enn GTX 970 da den har opptil 50% høyere ytelse. Endret 9. mars 2016 av 93MiChr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå