Gå til innhold

Total War: Warhammer er utsatt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Total war spillene blir knall om en 5 års tid da de har maskin kraft nok til at hver enkelt soldat inne i en formasjon blir kalkulert til hver enkelt motstander, så vi får ordentlige battle clashes og ikke den kunstige greia vi har i dag.

Skjer ikke, total war spill har like mage soldater som når shogun kom ut, aien er om noe dummere, eneste som blir oppgradert er grafikken.

 

De bruker samme motor som ble laget til empire total war i 2009. De er ikke interessert i å forbedre det som betyr noe, bare fancy ting og shiny grafikk.

 

Jeg håper CA holder seg til warhammer og annet fantasi, så jeg ikke blir frista til å kjøpe et total war spill bare fordi det tar for seg en historisk periode jeg er interessert i.

Lenke til kommentar

Interessant konsept, har fulgt med litt, men etter å ha blitt skuffet over de to forrige spillene deres er je skeptisk..

 

Kommer i hvertfall ikke til å forhåndsbestille det eller kjøpe på det release.. Venter nok opp til 6 måneder da CA har en veldig lei uvane med å sleppe spilla sine med store bugs..

 

AI'en har jo bare blitt verre og verre.. I Rome 1 klarte jo AI'en å bruke siege engines, det var det verre med i Rome 2 hvor de bare løp rett på porten i en stor mølje og ble meid ned av alt som hette tårn, spydkastere, slingers og bueskyttere.. Noe som gjorde kampene lette og kjedelige..

Lenke til kommentar

Interessant konsept, har fulgt med litt, men etter å ha blitt skuffet over de to forrige spillene deres er je skeptisk..

 

Kommer i hvertfall ikke til å forhåndsbestille det eller kjøpe på det release.. Venter nok opp til 6 måneder da CA har en veldig lei uvane med å sleppe spilla sine med store bugs..

 

AI'en har jo bare blitt verre og verre.. I Rome 1 klarte jo AI'en å bruke siege engines, det var det verre med i Rome 2 hvor de bare løp rett på porten i en stor mølje og ble meid ned av alt som hette tårn, spydkastere, slingers og bueskyttere.. Noe som gjorde kampene lette og kjedelige..

 

Aien var på sitt beste i det originale Medieval spillet, Der var den faktisk god, ikke fantastisk men god.

Lenke til kommentar

Enig. Medieval: Total War er favorittspillet mitt i serien og det jeg har spilt mest. Utvidelsen Viking Invasions er heller ikke dum, og det finnes utallige modder til spillet på nett som gir det enorm levetid. Bare så synd at det ikke ser ut i måneskinn i dag.

Lenke til kommentar

 

Interessant konsept, har fulgt med litt, men etter å ha blitt skuffet over de to forrige spillene deres er je skeptisk..

 

Kommer i hvertfall ikke til å forhåndsbestille det eller kjøpe på det release.. Venter nok opp til 6 måneder da CA har en veldig lei uvane med å sleppe spilla sine med store bugs..

 

AI'en har jo bare blitt verre og verre.. I Rome 1 klarte jo AI'en å bruke siege engines, det var det verre med i Rome 2 hvor de bare løp rett på porten i en stor mølje og ble meid ned av alt som hette tårn, spydkastere, slingers og bueskyttere.. Noe som gjorde kampene lette og kjedelige..

 

Aien var på sitt beste i det originale Medieval spillet, Der var den faktisk god, ikke fantastisk men god.

Ja det var den.. Men der var siege battles bare å løpe på porten og kaste fakler (høres kjent ut), i Rome 1, som var det første med siege weapons klarte AI'en å bruke de.. Stigene og tårnene ble fraktet til muren og de klatret over, rambukken ble dyttet til nærmeste port og de begynte å hamre den inn.. Ødela du alle godsakene deres, trakk fienden seg ofte tilbake, da det lenger ikke var mulig for dem å komme seg over muren eller gjennom porten, reddet mange byer på denne måten ved å være heldig nok til å sette fyr på rambukken i siste liten..

 

I Rome 2 derimot som er MYE nyere, skulle man tro AI'en hadde fått noen forbedringer, men her klarer de ikke bruke siege weapons i det hele tatt (blitt bedre, men fortsatt ikke bra med patches).

Det får meg til å lure på om de la til den forbannede fakkelkastingen fordi de ikke klarte å få AI'en til å bruke utstyret. I starten beleiret ikke AI'en en by, de gikk rett til angrep og dundret løs på porten i en stor mølje.

Lenke til kommentar

Heldigvis har man Radious og andre som alltid gjør Total War spillene til noe mye mer, noe helt annet og/eller noe mye bedre innen relativt kort tid etter lansering.  Hvis kvalitetsmoddene slutter å komme vil jeg kanskje slutte å kjøpe spillene, men inntil da er ethvert Total War en bankers handel for min del.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg savner tiden hvor senteret I slagene holdte seg mer enn 20sek før de bryter og slagene ble avgjort av flankingen og posisjonering.

Savner world mappet fra Medieval og Shogun 1 men synes Rome 1 og medieval 2 har de beste slagene.

Kill animations er for rask og morale er for lav i Rome 2/Attila og det ser ut som Warhammer vil ha samme problemet. De største Quest Battle slagene tar bare 8-10 minutt...

Jeg husker et slag fra Medieval Total War Original som varte i 1 time, helt til timeren var slutt og konstant kombat gjennom hele.

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...