Espen Jansen Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Superhot er et av de mest innovative skytespillene på lenge.ANMELDELSE: Superhot Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Konseptet virker ganske interessant. De kunne riktignok lagt inn litt mer arbeid med det grafiske. Tipper jeg gir dette en sjanse før eller siden. Lenke til kommentar
Jaqoby Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Hvorfor klager alle på at Firewatch varte fra 3-4 timer, mens Superhot tar drøye 2 timer bare, og at det koster mer? Skjønner ikke helt logikken. Lenke til kommentar
blind&gal sløvhjerne Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Var vel kanskje Time4Cat som var først ute med game mekanikken men Superhot virker tøfft da. so you think you are tough.?.. SUPERHOT! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Hvorfor klager alle på at Firewatch varte fra 3-4 timer, mens Superhot tar drøye 2 timer bare, og at det koster mer? Skjønner ikke helt logikken. Veldig bra poeng. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) Hvorfor klager alle på at Firewatch varte fra 3-4 timer, mens Superhot tar drøye 2 timer bare, og at det koster mer? Skjønner ikke helt logikken. Man kjøper ikke superhot kun for story delen, det er veldig mange andre "gamemodes" man kan spille. anmelderen nevnte det heller ikke i konklusjonen og vet derfor ikke om anmelderen prøvde dem/ser hvor mange det er, noe som er veldig dumt da fordi for mange som liker spillet er det der de fleste timene kommer til å ligge Endret 9. mars 2016 av Slettet-RnjNn5NbHl 1 Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Hvorfor klager alle på at Firewatch varte fra 3-4 timer, mens Superhot tar drøye 2 timer bare, og at det koster mer? Skjønner ikke helt logikken. Man kjøper ikke superhot kun for story delen, det er veldig mange andre "gamemodes" man kan spille. anmelderen nevnte det heller ikke i konklusjonen og vet derfor ikke om anmelderen prøvde dem/ser hvor mange det er, noe som er veldig dumt da fordi for mange som liker spillet er det der de fleste timene kommer til å ligge Er det støtte for / planer om å støtte brukerskapte nivåer / innhold på en eller annen måte? Ser for meg at Superhot er som skapt for det. Ville også gitt utrolig mye lenger levetid til spillet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Hvorfor klager alle på at Firewatch varte fra 3-4 timer, mens Superhot tar drøye 2 timer bare, og at det koster mer? Skjønner ikke helt logikken. Nå har ikke jeg spilt det, men spillet sin story mode er bare en liten del med masse "trials" Så¨det er mye mer enn 2 timer i det spillet. Når det er sagt er ikke jeg en kar som liker time trials, eller "perfect score" type spill, Jeg vil derfor kjøpe spillet når det er billigere, jeg tror gameplayet er veldig bra og blir gøy å prøve. men jeg er ikke en kar som sitter timesvis og prøver å få drept 20 stykker på 2 sekunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå