Roar Kneppen Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Skulptur i Karthago Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Humoren er tydeligvis i "høysete" i dag.....et artig bilde, hvor jeg spesielt likte at du har fått med deg en del av armen i "skulpturen..:-) mvh Ulv Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Nei, i dag er vi morsomme gitt! Festlig bilde! Du fikk meg i godt humør av dette! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Er det kona som er slått til ridder ? Artig bilde Roar. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2016 Er det kona som er slått til ridder ? Artig bilde Roar. Mvh Ragnar Ja, jeg syntes hun passet i den tidsalderen der. Roar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Artig påfunn,som gir assosiasjon til senatet i Rom, der en av senatorene, Cato, alltid avsluttet sine taler med: ".... og dessuten er det min mening at Karthago bør ødelegges!" Den mektige handelsbyen ble sett som trussel mot romernes rike. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2016 Artig påfunn,som gir assosiasjon til senatet i Rom, der en av senatorene, Cato, alltid avsluttet sine taler med: ".... og dessuten er det min mening at Karthago bør ødelegges!" Den mektige handelsbyen ble sett som trussel mot romernes rike. Ja, kjenner historien Trond Olav. Får se om det er mulig å forbedre noen av bildene mine derfra så har jeg noe å presentere for det blir lite foto på meg om vinteren nå som jeg har lagt tropeklimaet i Goa bak meg. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg