iR' BR34K Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Gamer.no analyserer PC-versjonen av det nye spelet.FEATURE: Bør du kjøpe Far Cry Primal for PC? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Vanskelig å se forskjell 1 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Jeg måtte pimpe ned grafikken betraktelig for å få det til å gå glatt, men i praksis ser jeg nesten ikke noe forskjell. Sånt liker vi! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-noEijIRj Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Spillet har hengt seg en gang på PC hos meg. Liker spillet godt, ingen særlig dybde i det, men helt greit for litt mord og morsomheter i skævven. Kjøp det ikke til full pris på Steam, bruk heller Kinguin eller noe lignende. Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 (endret) Dette spillet er veldig bra optimalisert. Jeg spiller det for øyeblikket i 4k med alt på ultra bortsett fra shadows satt ned til high (tilnærmet ingen visuell forskjell) og AA til off (AA gjør så og si ingen forskjell på bildekvaliteten i 4k, så skrur det av for bedre ytelse).Jeg ligger på 47-54fps (har noen peaks som går en del høyere) i snitt med disse innstillingene og spiller på en 28" G-Sync monitor, så det føles silke-smooth selv om spillet sjelden passerer 60fps. Endret 14. mars 2016 av NrNine Lenke til kommentar
Tenkom_InnleggNO Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Dette spillet er veldig bra optimalisert. Jeg spiller det for øyeblikket i 4k med alt på ultra bortsett fra shadows satt ned til high (tilnærmet ingen visuell forskjell) og AA til off (AA gjør så og si ingen forskjell på bildekvaliteten i 4k, så skrur det av for bedre ytelse). Jeg ligger på 47-54fps (har noen peaks som går en del høyere) i snitt med disse innstillingene og spiller på en 28" G-Sync monitor, så det føles silke-smooth selv om spillet sjelden passerer 60fps. Hvilket skjermkort kjører du? Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 (endret) Dette spillet er veldig bra optimalisert. Jeg spiller det for øyeblikket i 4k med alt på ultra bortsett fra shadows satt ned til high (tilnærmet ingen visuell forskjell) og AA til off (AA gjør så og si ingen forskjell på bildekvaliteten i 4k, så skrur det av for bedre ytelse). Jeg ligger på 47-54fps (har noen peaks som går en del høyere) i snitt med disse innstillingene og spiller på en 28" G-Sync monitor, så det føles silke-smooth selv om spillet sjelden passerer 60fps. Hvilket skjermkort kjører du? Specs i signatur G-Sync er fantastisk! Endret 14. mars 2016 av NrNine Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Har spilt det i 12 timer nå, og spillet har ikke krasjet enda. Grafikk, fysikk og gameplay er såpass likt Far Cry 4 at jeg hadde følt meg grundig lurt hvis jeg ikke hadde kjøpt det på timesalg på komplett. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Ok, etter å ha latt GeForce Experience justere grafikkinnstillingene ser det peeeent ut, spesielt lys- og skygge-effekter om natta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå