akelbo Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Fortsetter historien 25 år etter hendelsene i Gears of War 3.I Gears of War 4 får vi spille som Marcus Fenix’ sønn Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Spilte gjennom hele Gears of War 1 på èn kveld på en Xbox stebroren min tok med sæ på besøk for mange år sida.. Ble aldri frelst i serien, så spilte aldri noen av oppfølgerne.. Men sikkert noen som syns dette er spennende.. 1 Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Men sikkert noen som syns dette er spennende.. Serien har solgt noen millioner eksemplarer så det er nok "noen" som syns det ja.. 1 Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Jeg gleder meg enormt til dette:) Lenke til kommentar
Petter H Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Blir interessant, siden locustene, og "the juice" ikke lenger eksisterer. Eller? Kanskje vi ser det gamle svinpakket komme tilbake? Når det er sagt, GOW universet var ikke bare locusts, men og det faktum at COG, regimet man sloss for i hele serien frem til nå, er fascister. Det kommer ikke veldig godt frem, men det er sterkt "implied". Kanskje det blir å handle om en borgerkrig mellom COG loyalistene og opprørere? Vi får se hva de finner på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå