Fotoskrulla Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 En gammel gris Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Vel, kanskje ikke ett av dine beste bilder, men jeg ser absolutt humoren..... mvh Ulv 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Sparegris, spørsmålet er om det rangler inne i den når du rister på den nå ? Den ser jo fornøyd ut selv forlatt ute i naturen. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2016 Vel, kanskje ikke ett av dine beste bilder, men jeg ser absolutt humoren..... mvh Ulv Hehe.. Det var hele poenget i dag å få folk til å dra på smilebåndet Bildet er bare et bilde. Ha en feiende flott dag! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2016 Sparegris, spørsmålet er om det rangler inne i den når du rister på den nå ? Den ser jo fornøyd ut selv forlatt ute i naturen. Mvh Ragnar Nei, ingen sparegris dette Ragnar! Bare en vanlig gummi-leke-gris. Den hadde søkt tilflukt inne i naustet, og så litt stusslig og redd ut, men tødde raskt opp når den fikk litt selskap og fikk være med på fotoshot.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Gammel gris blir som ny , i alle fall hvis den blir tatt i bruk igjen (sparegris?) Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2016 Gammel gris blir som ny , i alle fall hvis den blir tatt i bruk igjen (sparegris?) Mvh Alec Denne gikk en litt utradisjonell vei, satser nå alt mot fotomodellkarriere! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Ja, det er det de kaller slike som meg det. Men jeg ser ikke så mye likhet her. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2016 Ja, det er det de kaller slike som meg det. Men jeg ser ikke så mye likhet her. Roar Ikke så hårete kanskje, men litt rund og trivelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg