Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

dårlig hastighet


Anbefalte innlegg

først vil jeg bare begynne med og si at tiscali er den verste isp jeg noen gang har hatt,de ignorer totalt alle epost jeg har sendt,bortsett fra en.Her om dagen forsøkte jeg og sende dem en bløff mail om at jeg ville ha internett fra dem osv,hva skjedde da tru?Jo jeg fikk svar på 15min...Da jeg skrev tilbake at jeg bare bløffet dem for og vise poenget mitt,fikk jeg ikke noe svar :grine:

Men det jeg da lurer på ettersom jeg ikke får den hastigheten jeg betaler for,kan jeg da kreve lavere regning eller noe i den duren?dessuten har jeg også ringt dem angående oppgradering,men har ikke sett noe til det,ikke fått bekreftelse heller,slik som de sa i tlf at jeg ville få pr epost.skjønner ikke hvorfor de behandler kunder slik :shrug:

Skulle da tru de ikke bare ville kapre flest mulig kunder med kampanjer osv,for så og bare overse dem,eller kanskje det er teknikken dems.

kan jo også legge til det at linjen min har vært helt topp aldri nede eller noe fram til for 14 dagers tid siden...me not like tiscali

Endret av oizann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg betaler for en linje på 728/128 og jeg får bare en hastig het på 400, har jeg også rett på gå redusert pris?

 

Jeg har klaget, men får ikke noe svar på det.

Jepp, du kvalifiserer til å få redusert regningen. Selv snakket jeg med Forbrukrrådet da jeg opplevde dårlig hastighet hos i Tiscali (i noen måneder), og jeg anbefaler deg å gjøre det samme hvis linja er dårlig over lengre tid.

 

Selv "truet" jeg med å si opp abonnementet hvis de ikke kunne fikse linja, og utrolig nok var det greit for Tiscali. Men hva pokker skulle man ellers forvente etter tre måneder med elendig linje? :)

Lenke til kommentar
Jeg betaler for en linje på 728/128 og jeg får bare en hastig het på 400, har jeg også rett på gå redusert pris?

 

Jeg har klaget, men får ikke noe svar på det.

Jepp, du kvalifiserer til å få redusert regningen. Selv snakket jeg med Forbrukrrådet da jeg opplevde dårlig hastighet hos i Tiscali (i noen måneder), og jeg anbefaler deg å gjøre det samme hvis linja er dårlig over lengre tid.

 

Selv "truet" jeg med å si opp abonnementet hvis de ikke kunne fikse linja, og utrolig nok var det greit for Tiscali. Men hva pokker skulle man ellers forvente etter tre måneder med elendig linje? :)

Jeg har ikke Tiscali da men noe annet piss. Skulle gjerne hat 10Mbit linje.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke Tiscali da men noe annet piss. Skulle gjerne hat 10Mbit linje.

Hvis de ikke gir deg tilbakemelding på klagen, så ta kontakt med Forbrukerrådet. Jeg er ikke den typen som begynner å sutre hvis ISPen min har problemer en gang i blant, men når man sjelden eller aldri får i nærheten av den hastigheten jeg betaler for, ja da blir jeg lei.

 

Prøv igjen å komme i dialog med ISPen din og gi de en "menneskelig" frist for å utbedre feilen.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke Tiscali da men noe annet piss. Skulle gjerne hat 10Mbit linje.

Hvis de ikke gir deg tilbakemelding på klagen, så ta kontakt med Forbrukerrådet. Jeg er ikke den typen som begynner å sutre hvis ISPen min har problemer en gang i blant, men når man sjelden eller aldri får i nærheten av den hastigheten jeg betaler for, ja da blir jeg lei.

 

Prøv igjen å komme i dialog med ISPen din og gi de en "menneskelig" frist for å utbedre feilen.

Har forbrukerrådet egen hjemme side eller noe?

Lenke til kommentar

Nå har jeg akkurat snakket med kundeservice på tlf,måtte riktig nok vente 1 time da men.Det eneste han hadde og si var at det måtte være min feil at hastigheten var så lav,dette kan ikke stemme.da jeg har prøvd alt som er,har hatt med en annen pc hit også fortsatt like dårlig,selv om jeg slår andre pcer på nettverket.Men han ga seg ikke,det var min feil.Men da begynte jeg og lure litt,ganske merkelig at han innrømte det da,at den sentralen jeg var knytta til "trengte en oppgradering,og hadde for dårlig kapasitet"..jeg mener,dette er da ikke min feil.angående oppgradering så hadde dem ikke registert at jeg hadde bestilt det engang,og da jeg ba han gjøre det nå,brukte han 30sek,så kom han svaret at det ikke lot seg gjøre,fordi sentralen trengte også en oppgradering.kommer ikke på tale at jeg skal betale full pris for den hastigheten jeg har her nå. :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...