Ni kon Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Et evig spørsmål for alle PC-spillere er om maskinen er kraftig nok. Det er selvfølgelig lett å sammenligne dine spesifikasjoner med det som står på spillets eske og sjekke om PCen holder mål, men nå blir det enda enklere. http://www.microsoft.com/windowsxp/games/g...sor/default.asp Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Hehe... Genialt... Men er ikke dette bare for microsoft spill da? Endret 20. november 2003 av CurSi0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 hadde jeg vært ute etter å kjøpe f.eks halo og testet det programmet så hadde jeg følt meg temmelig svindla.. min req`s 100% your pc 890% altså,tallene viser at jeg ikke skal ha noen som helst problemer med å spille halo, selvsagt har jeg det, alle har det. så vet du ikke hva du skal legge i disse tallene så blir det på sett og vis feilinformasjon fra microsoft sin side. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Den derre funker ikke. Den tar jeg ikke med alt i beregningen. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Det er notert. Jeg har ikke prøvd den selv ennå, men den lå på dinside i dag.... Skal teste den når jeg kommer hjem fra jobben Lenke til kommentar
cairn Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 det er ikke microsoft sin, det e futuremark sin, bare microsoft sitt frontend og futuremark har faatt pes fra forskjellige stedet for sin 'advisor', bl.a. hardocp om jeg ikke tar feil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå