Gå til innhold

XP2800x Pris: Ukens tilbud kontra "vanlig pris"

*Tronaldo*

Anbefalte innlegg

Hei

Er passelig klar for å kjøpe meg en ny prosessor. Vanligvis når jeg skal kjøpe meg utstyr begynner jeg på en ganske lang sikle-sjekke-sammenligne-periode, før jeg etterhvert blir moden for å gjøre mitt valg.

Jeg er nå inne i sikle-sjekke-sammenligne-perioden.

Sjekker hver eneste uke "ukens tilbud" på komplett.no og psdata.no og har i bunn og grunn svært positive erfaringer fra begge stedene. Ukens tilbud pleier jo vanligvis å være en passe god deal, men denne uken synes jeg det er litt i drøyeste laget på psdata.no (som jeg ikke vil "disse", men kun påpeke noe jeg oppfatter som en kuriositet). Denne uka har de XP2800+ prosessoren til 1199, noe som ikke er en såååå drøy pris. Sjekker man denne prosessoren på komplett.no finner man en helt annen pris - 1192 - og de har den ikke på tilbud engang!

Da er spørsmålet - hvorfor i alle dager ha et "tilbud" når det i bunn og grunn ikke er et tilbud? Frontet i ukens tilbud og greier... :roll:

Påpeker igjen at jeg ellers er sabla fornøyd med psdata.no ellers.

*Tronaldo*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er spørsmålet - hvorfor i alle dager ha et "tilbud" når det i bunn og grunn ikke er et tilbud? Frontet i ukens tilbud og greier... :roll:

*Tronaldo*

hvorfor ikke heller kjøpe en XP3000? den Koster nå "Bare" 1733.-kr på komplett.no! og på databutikken tror jeg den kostet nærmere 1700blank.

Lenke til kommentar

Da er spørsmålet - hvorfor i alle dager ha et "tilbud" når det i bunn og grunn ikke er et tilbud? Frontet i ukens tilbud og greier...  :roll:

*Tronaldo*

hvorfor ikke heller kjøpe en XP3000? den Koster nå "Bare" 1733.-kr på komplett.no! og på databutikken tror jeg den kostet nærmere 1700blank.

Han spurte aldri om andre hadde noen bedre cpu forslag?

Lenke til kommentar

Men er det ikke rart da? At de liksom ikke følge med - jeg vil jo ikke akkurat betegne 7 spenn som er bra avslag på en vare til 1200 spenn...

I og med at komplett.no og psdata.no ligger i direkte konkurranse ville jeg, hvis jeg var ypperste sjef og åndelig leder for en av butikkene, sørget for at lokketilbudet hver uke gjorde sin misjon. Jeg mener - de vet jo at vi sammenligner de to (!).

Kan det være slik at den ene setter ned prisen på den andres ukens tilbud den uken tilbudet gjelder?

*Tronaldo*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...