SailorMoon Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Jeg går på voksenopplæring på Helsefagarbeider. Jeg kunne tenke meg en jobb etterpå med ikke så mye stell av pasienter. Har fått anbefalt og eventuelt jobbe med psykisk utviklingshemmede. Er det andre tips? Tas mot med takk. Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 13. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2016 Ingen som har noen tips`? Lenke til kommentar
Loverdose Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Alt etter hvilken type mennesker du liker å jobbe med. Personlig trives jeg utmerket med de eldre. Det er ikke alle som trenger stell, det kommer an på hvilken avdeling man blir ansatt på, på et eventuelt sykehjem. De fleste sykehjem har ulike avdelinger, skjermet avdeling, avdeling for pasienter som kommer fra sykehus for rehabilitering osv. Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 13. april 2016 Forfatter Del Skrevet 13. april 2016 Alt etter hvilken type mennesker du liker å jobbe med. Personlig trives jeg utmerket med de eldre. Det er ikke alle som trenger stell, det kommer an på hvilken avdeling man blir ansatt på, på et eventuelt sykehjem. De fleste sykehjem har ulike avdelinger, skjermet avdeling, avdeling for pasienter som kommer fra sykehus for rehabilitering osv. Jobber du innen den sektoren? Hva liker du med jobben? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå