nysgjerrig1 Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 jeg skal ta teoriprøven for moped i morgen. Tok den for noen måneder siden men strøk. Er helt forferdelig nervøs, og har ikke troen. Har lest gjennom mopedboka mi 3 ganger, og tatt utallige prøver på teoritentamen.no. Er så lei av å les nå, og greier ikke lese mer i kveld. Tror dere det kommer til å gå bra? Kompisen min tok prøven forrige onsdag og bestod, uten å ha åpnet boka engang. jeg skjønner ikke at det er mulig. Han hadde rett av 4 av de 10 prøvene han tok på teoritentamen.no, mens jeg har bestått alle de 30 siste + at jeg har lest gjennom boka ganske grundig 3 ganger. Lenke til kommentar
nysgjerrig1 Skrevet 8. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2016 noen som vil fortelle om deres erfaringer?? Lenke til kommentar
nysgjerrig1 Skrevet 8. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2016 eller som vil komme med noen tips? Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Når jeg tok teori på både lettMC og bil så hjalp det å ta det med ro, tenke på noe annet kveldne før, ikke stresse under prøven og gå etter magefølelsen når man er usikker. Er ikke krise om man ikke står for man kan jo ta den igjen senere. Lykke til Lenke til kommentar
nysgjerrig1 Skrevet 8. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2016 Når jeg tok teori på både lettMC og bil så hjalp det å ta det med ro, tenke på noe annet kveldne før, ikke stresse under prøven og gå etter magefølelsen når man er usikker. Er ikke krise om man ikke står for man kan jo ta den igjen senere. Lykke til du har sikkert rett takk Lenke til kommentar
nysgjerrig1 Skrevet 9. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2016 bestått med 2 feil Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Gratulerer. Bra at man må ha teoriprøver for moped i disse dager. Da jeg tok mopedlappen, var det eneste kravet at man hadde deltatt på 8 teoritimer, og 8 praktiske timer, hvor 4 av dem var på bane. Ingen prøver av noe slag. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Enda verre, når jeg ble 16 så var det bare å hoppe på mopeden og kjøre rett ut i trafikken. Husker jeg hadde ikke peiling på trafikkreglene og hadde mange nestenulykker Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Enda verre, når jeg ble 16 så var det bare å hoppe på mopeden og kjøre rett ut i trafikken. Husker jeg hadde ikke peiling på trafikkreglene og hadde mange nestenulykker Oppsumerer venne mine når de kjørte moped, bare de måtte ta prøven. Ene kompisen min drev å så feil vei i kryss helt til jeg spurte hvorfor han ikke skjekket vikiplikten sin. "Men jeg ser jo til venstre i hvert kryss." var svaret hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå