jannicken Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Og aldersgrensen for Segway kan bli senket.Nå kan dette bli tillatt i Norge Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Mens de livsfarlige og uberegnelige elektriske sparkesyklene blir fremdeles forbudt. 1 Lenke til kommentar
John Tangerås Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Jeg har kjøpt en velbrukt elektrisk stol fra US & A, gleder meg til å kjøre rundt i den. 1 Lenke til kommentar
Mathias har lyst på Classywalk Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 blir det 14år`s grense på ClasyWalk eller 12 eller 10 Lenke til kommentar
Surfern Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Mens de livsfarlige og uberegnelige elektriske sparkesyklene blir fremdeles forbudt. Hvordan konkluderer du med det? Leste du artikkelen?Det første avsnittet i fet tekst: «Det nye regelverket vil kunne åpne for å gjøre en rekke nye doninger, som for eksempel ELEKTRISKE SPARKESYKLER, enhjulinger, skateboard og motoriserte rullesko, lovlig i Norge.» (min utheving med blokkbokstaver) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå