Gå til innhold

8 Mars. Kvinnedagen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje blir den som får lest teksten noe klokere.

Ser det handler om fetisj og damestolen sender jo lett fantasien på de galeier.

Sofaen som jo minner om leppestiftbelagte botox-lepper er vel om ikke annet en kommentar i tiden.

Slik speiler jo ditt utsnitt emner om tiden vi lever i.

Hvorvidt det er kunst sier jeg som han Mesteren du veit:

"La denne kalk gå meg forbi".

Det er jo ikke mange år siden det sto ei hylle med kjøkkengjenstander på Høstutstillingen som ble rost opp i skyene av en såkalt forståsegpåer.

Ja, det er kvinnedagen så da får vi kanskje bare håpe at du ikke grunnet dette uskyldige bildet får kvinnegruppa Ottar med en viss Kari i spissen på nakken. Man vet jo aldri hva de finner på.

 

Roar

Lenke til kommentar

Kanskje blir den som får lest teksten noe klokere.

Ser det handler om fetisj og damestolen sender jo lett fantasien på de galeier.

Sofaen som jo minner om leppestiftbelagte botox-lepper er vel om ikke annet en kommentar i tiden.

Slik speiler jo ditt utsnitt emner om tiden vi lever i.

Hvorvidt det er kunst sier jeg som han Mesteren du veit:

"La denne kalk gå meg forbi".

Det er jo ikke mange år siden det sto ei hylle med kjøkkengjenstander på Høstutstillingen som ble rost opp i skyene av en såkalt forståsegpåer.

Ja, det er kvinnedagen så da får vi kanskje bare håpe at du ikke grunnet dette uskyldige bildet får kvinnegruppa Ottar med en viss Kari i spissen på nakken. Man vet jo aldri hva de finner på.

 

Roar

 

Mange takk for din reflekterte tilbakemelding Roar !

Mvh. Rolf

Lenke til kommentar

Du har fått et fint bilde ut av denne "installasjonen", som for øvrig vel er satt en del på spissen, dog er kvinnen for meg ikke noen "gjenstand" slik betydningen av ordet fetisjisme utrykker, men jeg sier som Ragnar, her bør jentene på banen....det er deres dag i dag!

 

mvh Ulv

 

Mange takk til deg og Ulv, for din hyggelige og diplomatiske kommentar !

Jentene har så langt glimret med sitt fravær.

Mvh. Rolf

Lenke til kommentar

Jeg må nå si at min første reaksjon var en stor latter! :rofl: Så for meg er dette latterlig ;)

(I alle fall stolen)

Artig bilde ble det nå i alle fall. Det er sikkert kunst...det har jeg ikke greie på, mye kunst synes jeg bare er helt dust..

 

Fint at du tar det med godt humør Helene :) Er helt enig med deg i at det er latterlige saker. Jeg ville i vertfall ikke hatt noe av dette i heimen :) Mange takk for kommentaren !

Mvh. Rolf

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...