Gå til innhold

Dina's nye musikkvideo

FiskePinna

Anbefalte innlegg

Jeg synes alle jenter er pene jeg  Men om du tenker på hvor mange jenter det er som tilfredsstiller skjønnhetsidealet så er det ca 1% eller noe der omkring.
Peronlig synes jeg ca 50% av alle jenter i nevnte alder er "pene". Ser daglig mange jenter som er mer tiltrekkende en skjønnhetsidealene til homofile franskmenn og italienere.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg syns dette såkalte skjønnhetsidealet er rett og slett STYGT!!!

og skjønner ikke at noen kan like det...

Enig. Jeg tenner ikke akkurat på de syltynne modellene som er skjønnhetsidealet. Jeg liker jenter som har brede hofter (ikke smellgfeite altså), har store pupper og glimt i øyne, og ikke modellidealet: En sur geip og et trist/dopa blikk.
Lenke til kommentar

Jeg kjenner sikkert 15 blondiner uten neo i huet =P

Neida, finnes mange innteligente blondiner, men ei fjortiss i miss-sixty bukser, rosa killah babe-overdel og platinablondt hår er vel ikke hva det stråler mest inteligens av

Lenke til kommentar
jeg syns dette såkalte skjønnhetsidealet er rett og slett STYGT!!!

og skjønner ikke at noen kan like det...

Enig. Jeg tenner ikke akkurat på de syltynne modellene som er skjønnhetsidealet. Jeg liker jenter som har brede hofter (ikke smellgfeite altså), har store pupper og glimt i øyne, og ikke modellidealet: En sur geip og et trist/dopa blikk.

Åhh ja jenter med kjøtt på kroppen. Men moten kommer sikkert snart til å forandre seg tror eg. Det er alltid forandringer som at f.eks før i gamle tider så var lubne damer veldig atraktive og greier.

Damer med kjøtt på kroppen og rundt hoftene som Jennifer lopez og Beyonce knowles osv er såå utrolig sexy.

Ikke det at eg bare liker de slikt da. Eg faller fint for en veldig tynn jente eller motsatt hvis de er veldig sjarmerende.

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Men om du tenker på hvor mange jenter det er som tilfredsstiller skjønnhetsidealet så er det ca 1% eller noe der omkring.

Som egentlig ikke er så fint da... altså, jeg skal ha ei dame som veier over 45kg og kan tenke selv :)

Finnes det gutter som deg :wow:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...