FiskePinna Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Jeg synes alle jenter er pene jeg Men om du tenker på hvor mange jenter det er som tilfredsstiller skjønnhetsidealet så er det ca 1% eller noe der omkring. Peronlig synes jeg ca 50% av alle jenter i nevnte alder er "pene". Ser daglig mange jenter som er mer tiltrekkende en skjønnhetsidealene til homofile franskmenn og italienere. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 jeg vil si det er maaaaaange som er pene, og enda flere som er ikke fullt så pene - men fortsatt fine.. det er ikke så mange som egentlig er stygge når jeg tenker på det... og det er mest folk som er syke, eller skadet. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Men om du tenker på hvor mange jenter det er som tilfredsstiller skjønnhetsidealet så er det ca 1% eller noe der omkring. Som egentlig ikke er så fint da... altså, jeg skal ha ei dame som veier over 45kg og kan tenke selv Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Gi meg ei brunette som har litt i nøtta, god humor, naturlig pent ansikt og jeg fornøyd. Blondiner klarer jeg rett og slett ikke. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Ashantii: Det finnes da blondiner med noe i nøtta. Snilleste. greieste, smarteste jenta jeg kjenner er blondine. Sådetså Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Men om du tenker på hvor mange jenter det er som tilfredsstiller skjønnhetsidealet så er det ca 1% eller noe der omkring. Ja, å jeg har funnet en av dem Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 jeg syns dette såkalte skjønnhetsidealet er rett og slett STYGT!!! og skjønner ikke at noen kan like det... Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 jeg syns dette såkalte skjønnhetsidealet er rett og slett STYGT!!!og skjønner ikke at noen kan like det... Enig. Jeg tenner ikke akkurat på de syltynne modellene som er skjønnhetsidealet. Jeg liker jenter som har brede hofter (ikke smellgfeite altså), har store pupper og glimt i øyne, og ikke modellidealet: En sur geip og et trist/dopa blikk. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Totaly agree med FiskePinna Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Dina er blitt et Kult-symbol(ikke kul, men som i kult, avgrenset, noe none få mennesker synes er fett) sangene suger som trance men det er så skråleasang 2k! max å synge til! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 ekke hu 18 år? ser ut som en 40 åring! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Så et bilde av Dina uten sparkel i trynet. Det var ikke så fint nei.... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Ashantii: Det finnes da blondiner med noe i nøtta. Snilleste. greieste, smarteste jenta jeg kjenner er blondine. Sådetså Jzzelicious... hvorhvor? Nei, det finnes sikkert mange (*kremt*).. et par smarte blondiner i Norge men det er fasen meg ikke mange. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg kjenner ihvertfall 2 blondiner som OGSÅ er blandt de smarteste jeg kjenner. Lenke til kommentar
OuO Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Jeg kjenner sikkert 15 blondiner uten neo i huet =P Neida, finnes mange innteligente blondiner, men ei fjortiss i miss-sixty bukser, rosa killah babe-overdel og platinablondt hår er vel ikke hva det stråler mest inteligens av Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 jeg syns dette såkalte skjønnhetsidealet er rett og slett STYGT!!!og skjønner ikke at noen kan like det... Enig. Jeg tenner ikke akkurat på de syltynne modellene som er skjønnhetsidealet. Jeg liker jenter som har brede hofter (ikke smellgfeite altså), har store pupper og glimt i øyne, og ikke modellidealet: En sur geip og et trist/dopa blikk. Åhh ja jenter med kjøtt på kroppen. Men moten kommer sikkert snart til å forandre seg tror eg. Det er alltid forandringer som at f.eks før i gamle tider så var lubne damer veldig atraktive og greier. Damer med kjøtt på kroppen og rundt hoftene som Jennifer lopez og Beyonce knowles osv er såå utrolig sexy. Ikke det at eg bare liker de slikt da. Eg faller fint for en veldig tynn jente eller motsatt hvis de er veldig sjarmerende. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hun er ikke spesielt fin, går på skolen min. Lambertseter videregående? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hun er ikke spesielt fin, går på skolen min. Lambertseter videregående? Ja. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Men om du tenker på hvor mange jenter det er som tilfredsstiller skjønnhetsidealet så er det ca 1% eller noe der omkring. Som egentlig ikke er så fint da... altså, jeg skal ha ei dame som veier over 45kg og kan tenke selv Finnes det gutter som deg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Thea, jeg tror de fleste (her ihvertfall) er enige i at jenter IKKE skal være dumme, IKKE skal være übertynne, IKKE skal fly rundt i rosa miniskjørt og matchende topp, og IKKE skal kle seg som en yrkeskvinne (kremt)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå