Gå til innhold

Dina's nye musikkvideo

FiskePinna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har sett Dina jeg, ikke noe spesiellt vakkert over henne egentlig. Dessuten har hun DE verste low-budget musikkvideoene noensinne!

Jeg vil påsta at Dina er ganske deilig, og langt over middels pen (hvis du ser bort ifra de skeive øya da). Den nye musikkvideoen er det litt profesjonelt preg over, den første var bare noe 5-minnuters filming på t-bane stasjon mens hu og Jan Teigen ventet på sporveiene. (Tror jeg :p: )
Lenke til kommentar
Fiskepinna, jeg kan ramse opp flere jeg kjenner som er langt deiligere en Dina  (ikke at jeg kommer til å gjøre det...) Den nye videoen er pokker meg bare 3 røde gardiner og Dina som ikke kan danse.
Det er også mange over Dina på min "må-ligge-med-før-jeg-parkerer-mokasinene" liste. *grin* Men den nye videoen er definitivt mer påkostet, bare lyseffektene i den nye videoen må ha kostet mer en hele forrige musikkvideo. At Dina ikke kan danse gjør ikke noe, hu kan ta deilige "moves" og presse max ut av bimboattituden, og jeg er bare en enkel gutt som faller for slikt.
Lenke til kommentar
Hun er ikke så fin i real, egentlig. Krateransikt. Synes ikke musikkvideoen var så mye å skryte av heller.

Det stemmer :woot:

Dessuten: MUSIKKEN HENNES SUGER!

Hun synger ikke SÅ bra, den billige, platte, uoriginale trancebeaten er flat og kjedelig og ret og slett RÆVVA.

EDIT: Ja, da er du enkel (og jeg er bare en enkel gutt som faller for slikt.)

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...