Gå til innhold

Hva F**n skjer?

Anbefalte innlegg

Har stressa med et mission i rtcw i 2 timer nå..

Har kommet til brettet hvor du skal snike deg rundt og ta ut vakter og sørge for at ingen alarmer blir løst ut.. Har funnet OSA rifla og alt er god gang..

Siste vakten er ikke skutt. Men det skjer ingenting når jeg går inn i lastebilen! Mission objectives 3/4 står d.. Noen som har tips eller har spillet rett og slett klikka?? Tips taes i mot med stor takk!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-02-25 13:37, zexs skrev:

Har stressa med et mission i rtcw i 2 timer nå..

Har kommet til brettet hvor du skal snike deg rundt og ta ut vakter og sørge for at ingen alarmer blir løst ut.. Har funnet OSA rifla og alt er god gang..

Siste vakten er ikke skutt. Men det skjer ingenting når jeg går inn i lastebilen! Mission objectives 3/4 står d.. Noen som har tips eller har spillet rett og slett klikka?? Tips taes i mot med stor takk!!

Det er ikke så lurt å banne i overskriften. Folk tar deg useriøst og vil ikke hjelpe deg, i tillegg til at ingen skjønner hva det står der.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:

On 2002-03-09 01:00, Phyltre skrev:

runda det spillet ... hmmmm var RTCW vi snakka om eller ? no probs ..... kan i samme slenge nevne at jeg runda red faction og medal of honour rimeligt kjapt også .... skuffende kjapt spør du meg :sad:

En idè å øke vanskelighets graden på spillet kanskje?

Ikke ta det ille opp, bare en tanke :smile:

Lenke til kommentar

Du har ikke henter sniper rifla, den finner hvis du går rett frem etter at du har gått gjennom tunellen, den ligger lixom litt inni skogen bak det maskingeværet. Deretter er det bare løpe å gjemme seg i lastebilen. Jeg anbefaler at du trykker på N tasten i spillet, da ser du hvilken oppdrag du har gjort og vilket opdrag du mangler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...