zexs Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Har stressa med et mission i rtcw i 2 timer nå.. Har kommet til brettet hvor du skal snike deg rundt og ta ut vakter og sørge for at ingen alarmer blir løst ut.. Har funnet OSA rifla og alt er god gang.. Siste vakten er ikke skutt. Men det skjer ingenting når jeg går inn i lastebilen! Mission objectives 3/4 står d.. Noen som har tips eller har spillet rett og slett klikka?? Tips taes i mot med stor takk!! Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Quote: On 2002-02-25 13:37, zexs skrev:Har stressa med et mission i rtcw i 2 timer nå..Har kommet til brettet hvor du skal snike deg rundt og ta ut vakter og sørge for at ingen alarmer blir løst ut.. Har funnet OSA rifla og alt er god gang..Siste vakten er ikke skutt. Men det skjer ingenting når jeg går inn i lastebilen! Mission objectives 3/4 står d.. Noen som har tips eller har spillet rett og slett klikka?? Tips taes i mot med stor takk!! Det er ikke så lurt å banne i overskriften. Folk tar deg useriøst og vil ikke hjelpe deg, i tillegg til at ingen skjønner hva det står der. Lenke til kommentar
zexs Skrevet 25. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2002 Ok sorry hvis noen ble støtt eller krenket av den grunn, det var ikke meningen... Men jeg var og er ganske bitter og inneslutta fordi jeg kommer ikke videre og forstår bare ikke hva som er galt... Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Kan du ikke se hvilke objectives du ikke har utført da? har runda det brettet, men opplevde ikke noen problemer. Lenke til kommentar
zexs Skrevet 25. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2002 D er ikke haka av på "do not sound any alarms" Ingen alarmer har blitt utløst heller?? Lenke til kommentar
Anders20 Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Hadde samme problem med det brettet,aner ikke hva som var galt. Men, fikset det greit ved hjelp av en kode som fikk meg rett til neste brett! sjekk ut http://www.planetwolfenstein.com der finner du ALT du trenger. Lenke til kommentar
zexs Skrevet 25. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2002 ¨Kånge bra!! Thanx :smile: Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Jeg greide brettet på første forsøk, tror jeg... Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 runda det spillet ... hmmmm var RTCW vi snakka om eller ? no probs ..... kan i samme slenge nevne at jeg runda red faction og medal of honour rimeligt kjapt også .... skuffende kjapt spør du meg :sad: Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Quote: On 2002-03-09 01:00, Phyltre skrev:runda det spillet ... hmmmm var RTCW vi snakka om eller ? no probs ..... kan i samme slenge nevne at jeg runda red faction og medal of honour rimeligt kjapt også .... skuffende kjapt spør du meg :sad: En idè å øke vanskelighets graden på spillet kanskje? Ikke ta det ille opp, bare en tanke :smile: Lenke til kommentar
jason Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Høres for meg ut til at du har drept sjåføren, forstår det slik at du kun har vakta ved inngangen til tunnelen igjen, hvis dette er tilfelle så har du drept sjåføren. Uten ham beveger bilen seg ikke Lenke til kommentar
alos Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Du har ikke henter sniper rifla, den finner hvis du går rett frem etter at du har gått gjennom tunellen, den ligger lixom litt inni skogen bak det maskingeværet. Deretter er det bare løpe å gjemme seg i lastebilen. Jeg anbefaler at du trykker på N tasten i spillet, da ser du hvilken oppdrag du har gjort og vilket opdrag du mangler. Lenke til kommentar
Ace_902 Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Du har sikkert glemt å knuse alle alarmene, se i tårn, vakthus å liknende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå