Kenneth Solfjeld Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Jeg har en fotoside på Facebook og ønsker å legge til Instagram under fanen apper. Jeg ser at mange har det på sine sider, men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal gå frem for å få det til. I innstillinger under "apper" finner jeg at "notater" er lagt til som app, men der er ingen andre valgmuligheter. Veldig kronglete av Facebook dette. Legger ved et eksempel på hva jeg mener. Har tatt en skjermdump av Landscape Photography Magazine sin Facebook side: Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 12. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2016 Ingen som vet hvordan man får opp den "apps" blokken i venstre kolonne, og hvordan man får linket til Instagram der? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Klarte ikke å finne nøyaktig den du viser på bildet, men et par andre alternativer er 'InstaTab' og 'Instagram feed tab for pages', som begge er apper du finner ved å bruke søkefeltet på facebook. Gå inn på facebook-siden deres, velg 'use app', og du vil da får spørsmål om hvilken av facebook-sidene du er admin på som appen skal installeres på. 1 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 17. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2016 InstaTab skal prøves ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå