Syklofanten Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Wifien hjemme har sluttet å fungere, både på laptopen og på mobil. I nettleseren står det at det er en DNS error. Jeg har unplugget ut kontakten til modem og router, og restartet routeren, men problemet vedvarer. Tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Høres ut som noe du bør kontakte nettleverandøren din for, med mindre du har satt opp DNS-server selv. Lenke til kommentar
Syklofanten Skrevet 8. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2016 Jeg får gjøre det. Hvordan setter jeg forresten passord på wifien når jeg har resatt routeren? Trenger jeg Pc med ethernet-kabel? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 (endret) Jepp. Med mindre default WPA-kode står på selve ruteren, da. Endret 8. mars 2016 av TheHaughom Lenke til kommentar
Syklofanten Skrevet 8. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2016 Det står en WPS Pin. Er det det samme? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 WPS er vel dersom du trykker WPS-knapp på router og WPS-knapp på device. Har aldri brukt det før, så vet ikke helt hvordan det funker. Står ikke noe WPA, WPA2 eller WEP kode? Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Det står en WPS Pin. Er det det samme? Er du tilkoblet routeren allerede og vil sette ett passord, eller er det satt et passord og du vil skifte det? Lenke til kommentar
Syklofanten Skrevet 9. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2016 Jeg resatte routeren, så nå er navnet endret til default. Lenke til kommentar
Syklofanten Skrevet 10. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2016 Nå har DNS-problematikken opphørt, men hva gjør jeg for å sette passord på trådløsnettverket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå