Olaven Spire Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Jeg ser på Task Manageren at det blir 100% Cpu load når jeg går inn på netthandlen.no og den faller ikke ned med det første. Så at jeg kommet over 70 grader har nok skjedd en del ganger. ccPxySvc.exe klikker helt, 100% load selv om jeg stenger alt av nettlesere. Hjelp... Edit: Der stoppa loaden 3 minutt etter jeg lukka nettleseren, cpuen steg bare med 10 grader lol. Endret 20. november 2003 av Mr.Anderson. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 For det første, er pcen i bios er det IKKE idle, da kjører pcen godt.. Jeg hadde lignende problem på den gamle pcen min, er usikker på hvorfor den restarta.. Lenke til kommentar
Olaven Spire Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Med viftene (de 4 ekstra) på medium speed, spilte cs lå på 65-67 grader. Nå har jeg prøvd å rense alt av støv som fins i kabinettet (alle kabler er fra før teipet sammen slik at luftstrømmen er god inni kabinettet, har runde kabler for harddisk/dvd). Har slått viftene på det laveste nå, temperaturen inne er rundt 23-25 grader. Uten å ha gjort noe mer enn å skrive her siden jeg slo på maskinen så er cpuen stabilt på 49 grader nå, inni kassa er det 35 ifølge måleren. Trekk ifra 10 grader så nærmer vi oss sannheten ^^ Edit: Skrive feil Endret 20. november 2003 av Mr.Anderson. Lenke til kommentar
Olaven Spire Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 ccPxySvc.exe klikker helt, 100% load selv om jeg stenger alt av nettlesere. Fant ut hva denne file er og hva den brukes til, så nå har jeg disablet den. Den hører til Norton Internet Security sin Ad blocking. Den tålte rett og slett ikke Netthandelen. Lenke til kommentar
Olaven Spire Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Nå har jeg bestilt ny kjøling til maskinen, det ble som følger: Papst vifte, 84m³/time, 32 dB(A) Swiftech CPU-kjøler, u/vifte Arctic Silver 5 Termisk Pasta 2 Stk. Vantec Aluminium Heat Spreader Tror det blir andre boller nå, Papst vifta har mye bedre effekt enn GlacialTech, over 50m³/time mer yter Papsten i forhold til klenodiet Bestilte ram kjølere også, greit å ha Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Trekker innlegget for min opplysning var irrelevant. Beklager. Endret 21. november 2003 av sveinsel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå