AfterGlow Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Alt som trengs er et par fotografier.Ny tjeneste deg lage 3D-skrevne versjoner av deg selv Lenke til kommentar
Potet Misbruker Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 1800kr for et hode...og en random kropp som ikke ligner. daza gud dil Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 En perfekt gave til narsissisten 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Åh, herregud! Som om ikke jeg har problemer nok med å se meg selv i speilet. 3 Lenke til kommentar
Eponyx Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Ser egentlig ut som de har tatt et bilde fra en av karakterene fra Unreal Tournament 2003 på han fyren. 1 Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Blir ikke dette 3D-versjonen av han som shopper profilbildet sitt på Facebook til å se litt for bra ut? Synd det ikke var en PS-tutorial om grunnleggende anatomi. 1 Lenke til kommentar
Holmgren Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Kan få et bedre resultat ved å få tatt bilder i studioet til dimention 10 i Oslo. De har i overkant av 100 kameraer som tar bilder samtidig fra forskjellige vinker som de bruker til å lage en skikkelig 3D model av deg. http://dimension10.no/ Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Blir ikke dette 3D-versjonen av han som shopper profilbildet sitt på Facebook til å se litt for bra ut? Synd det ikke var en PS-tutorial om grunnleggende anatomi. En 12 pack faktisk ... Men ja, ligner på Unreal karakterer som en annen nevnte. Ikke så veldig - WoW - faktorer over resultatet her for min del. Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Autodesk har i noen år nå hatt et gratisprogram som heter 123d Catch. Det går ut på at man tar bilder av et objekt fra flere forskjellige vinkler, så generer den en 3d-modell av objektet for deg når du mater programmet med bildene dine. http://www.123dapp.com/catch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå