Ulv Sandberg Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Fasaden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Et riktig koselig bilde! Er det ikke rart hvor koselig forfall er på bilder, men ikke i virkeligheten...hvis du eier det sjøl.. Stram fin komposisjon, der blomstene gjør det lille ekstra. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Meget vakkert, - som bilde. Kanskje ikke like vakker som bygning slik det fremstår. Fint utsnitt, god komp. Faktisk så er nærværet av blomster inne og ute bidrag til det totale inntrykk. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Herlig utsnitt med dertilhørende komp av denne fasaden som ser ut til å trenge et malingstrøk. Helt greit at så ikke har skjedd for da hadde det jo liksom ikke blitt et bilde av slik karakter som her. Roar Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 8. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2016 Tusen takk for fine kommentarer Helene, Ragnar og Roar, det jeg undret meg over da jeg så dette huset var...hva skjuler seg bak fasaden? mvh Ulv Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Forfall kan gi fin patina og spennende motiver, men når det ser ut til at noen faktisk bor slik, så blir det straks noe vemodig over det. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 8. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2016 Forfall kan gi fin patina og spennende motiver, men når det ser ut til at noen faktisk bor slik, så blir det straks noe vemodig over det. Mvh. Rolf Takker for kommentaren Rolf, ja forfall er fotogent, men å se et slikt hus nesten midt i Sandefjord sentrum, hvor de aller fleste trehus er meget velholdte, blir med dine egne ord, vemodig. mvh Ulv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg