Gå til innhold

nå slutte jeg i dette forumet...

Anbefalte innlegg

dette er ikke noe post fordi jeg skal ha hjelp eller vil ha forslag til noe..

bare en tilbakemelling til forumet her på hardware.no..

har vært ivrig bruker av forumet siden april og fram til nå.

men er bare så lei av forum-delen jeg skriver i..

skriver mest i Skjermkort, skjermer og litt i Hovedkort, Prosessor og minne

merker at hvis man annbefaler ge-force kort til noen forann ati har man nesten

skutt seg selv i foten.da får man alle på seg,ati er best o.s.v spiller ingen rolle

om noe skal ha hjelp med et ge-force kort eller spør om fx 5600 er bedre en 5200

eller hvor mye han/hun kan overklokke sitt fx 5900 kort.

er jo nester en forbrytelse og ha et ge-force på dette forumet..!

iallefall ikke noe man skryter av,da har man alle imot seg...

samme gjeller amd/pentium..

amd er best uannsett hva andre måtte mene om pentium.

kan ikke folk selv bestemme hva vil like eller vil ha..

og spør man hvilken xp cpu man skal innvestere i...

da får man til svar xp 2500 fordi den er billig og kan overklokke langt

med.spiller ingen roll om medlem"en ikke skal overklokke eller vil ha større cpu.

er jo ikke gratis og overklokke som mange tror her på forumet.

bra ram,bra kjølin.o.s.v..

er bare så lei disse svarene bestandig,er jo nesten ingen hvist og

skrive et annet forslag enn det flertallet mener..

derfår ser jeg ingen hensikt og skrive i dette forumet mere,kan

hende jeg blir passiv bruker eller noe.

synes iallefall hardware skriver masse bra og har mange fine tester.

moderatorene jo jo veldig bra også,har fått mye hjelp og støtte fra de..

jeg måtte jo ikke skrive en egen post om dette,fordi jeg ikke vil være aktiv

mere på forum-delen.men velger og gjøre dette fordi forumet også har vært

til hjelp for meg og har fått mange fine venner her..

noen vil jeg alltid huske som har vært til stor hjelp for meg:Snekker`n,formann,

simon 1,slabbedasken,apollox,DesertGlow,Collapse Generation,Tjohei,sheriff,mm

beklager mine skrivefeil..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så måtte denne også starte med et intligent svar :wow: Jo jeg skal vere enig med trådstarter i mye av det han skriver, det er nemmelig blitt en tendens til at det er bare enkelte ting som gjelder her på forumet. Dette er ikke forumets feil men brukere som desverre ikke er istand til å annbefale noe annet enn det de selv har eller ønsker seg.

Har selv kommentert det flere ganger i feks annbefaling av cpu, der en feks ber om råd til kjøp av en p4, så er første svar " xp 2500" sørgelig men sant.

Synd om noen forlater forumet pga dette,men skjønner at noen blir drittlei til slutt.

Lenke til kommentar

Veldig enig der :wow:

har vert medlem her lenge, men ja som passiv hehe det funker det å . Men fant til slutt ut nå igjen at helsikke jeg må få kommentere litt jeg å + kanskje hjelpe vis jeg kan. Har et inntrykk av at det er veldig mange "fjortisser" på dette forumet , men men sån er livet.

Og btw jeg vil ikke ha noe kommentare om alle skrivefeilene mine. :grumpy:

Lenke til kommentar
sånn er livet men man kan jo ikke gjøre noe med det

:yes:

Selv er jeg godt fornøyd med forumet. Synes du noen poster er for dumme (noobs), så ikke les dem da vel!

Selv henger jeg mest inne på overklokking.no sin del for tiden, men jeg har ikke fått noe inntrykk av noobs der da. Selfølgelig fins det personer som kan mindre enn deg selv, men slik er det og vil alltid være.

Lenke til kommentar

Det er jo også underlig at det har blitt sånn. selv om AMD XP 2500+ er billig og fin å overklokke, så er (ok, etter min mening, og samtlige jeg kjenner) Intel bedre prossesorer. Jeg vil ikke at denne tråden skal bli enda en AMD/Intel diskusjon heller, men saken er at veldig mange av forumbrukerne har Athlon XP, nettopp fordi de er billigere og "bedre". selv har jeg en xp2000+ av samme grunn, men ønsker meg heller en p4 2,0gHz++

så når noen da starter en tråd om nytt p4 innkjøp, har holdningen iblant forumbrukerne at det skal slaktes, Intel er overpriset i forhold til klokkehastigheten. når det bare sees på de "kommersielle" spesifikasjonene så er det mye man ikke vet noe om. Selv om det ser ut som om ElKjøp PC'er har bra spesifikasjoner, så er det mye de tallene ikke forteller oss...

Endret av Tx3
Lenke til kommentar
En kan jo sammenligne AMD med Lada og INTEL med Mercedes.

Jeg tror du har misforstått hva denne tråden går ut på. Det er nettopp slike utsagn vi vil bli kvitt.

JA! og det er heller som å sammenligne Porche og Ferrari, noen liker Porche, noen liker Ferrari, noen liker ingen av dem og foretrekker sykkel. MEN! er det mulig for noen å si hvilken av dem som er best?! Forumet er til for å få forslag og hjelp, og hadde det vært et fasitsvar på hvilken av de to som var best, ville den andre vært borte fra markedet for lenge siden.

edit: man kan sikkert bruke forumet til å diskutere også :lol:

Endret av Tx3
Lenke til kommentar
En kan jo sammenligne AMD med Lada og INTEL med Mercedes.

heheheeh :lol::lol:

nei tror det passer bedre med AMD = Japsebil(hvilken som helst) Og Intel = Mercedes....

Men sant nok man skal ikke dømme det for lett azzå... men fakta er jo det at hvis det er noen som spør hva man bør kjøpe seg så er det jo f.eks xp2500 best da.. hvis ikke hvorfor spør man da?? det kalles å dele meninger vett dere ;)

Endret av Dazem
Lenke til kommentar

er selv mest passiv bruker her på forumet, men har lagt merke til en del "useriøse" folk (og innlegg) - er dette noe forumstyret noterer seg?

en ide å skaffe flere moderatorer og slå hardere ned på tull, slik at en kan få ryddet opp i "ukulturen"?

jeg kan i allefall ikke forstå at noen skal være tjent med at dette fortsetter . . .

Lenke til kommentar

La oss ikke her dreie dette til en amd/intel debatt, det var neppe det som var meningen her.

Men problemet er at noen (en god del) av brukerne har kun prøvd en xp maskin eller en pentium maskin og har derfor ikke peiling om hva de snakker om, greit nok de har lest noen tester osv, men den praktiske delen vet de lite eller ingenting om, det samme gjelder for skjermkort /skjermer enten er det akkurat det de selv har som er best eller så er det det som de TROR er best som gjelder. Dette er en av grunnene til at jeg kjører med to maskiner en Intel og en amd, nettop for å kunne sammenligne disse, det samme med grafikkort der kjører jeg med ett fra ati og et fra nvidia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...