Gå til innhold

Hvorfor "Kun Nødanrop" ved grensepasseringer etter bytte til OneCall?


Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om denne tråden er plassert på rett plass, men en moderator flytter den vel til rett plass.

 

Hei. Jeg byttet 1. mars over til OneCall.

Siste uke har jeg vært på reise i Europa.

Tre ganger på turen har jeg fått "Kun Nødanrop" etter å ha passert grensen, og det hjelper ikke med tiden. Må restarte mobilen så fungerer det igjen.

Opplevde det samme midt i Tyskland i går, ellers er det som nevnt etter å ha passert grensen tre ganger.

 

Da jeg hadde Talkmore opplevde jeg ikke det samme, også da reiste jeg mye.

Har vært i kontakt med OneCall og de mener jeg må ha på Dataroaming som jeg aldri har hatt på tidligere for nettop å unngå at jeg ved feil bruker mobildata.

 

Noen andre som har opplevd slike problemer med OneCall?

Evt. noen som vet hvordan jeg blir kvitt problemet uten å ha på Dataroaming?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...