Olav M Fostervoll Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Fra Jæren Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Hva med å fjerne minst 4/5 av himmelen her og få senket blikket ned mot Jæren? Men å følge grunnregelen med 1/3 av bildet til himmel blir nok litt vel dristig her. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Jeg likte nå litt komposisjonen her jeg da, det ble et litt annerledes og minimalistisk bilde. Det jeg ville gjort noe med er de to steinene eller hva det er som ligger og vaker i nedre billedkant, de ville jeg klonet bort. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Flott komposisjon som setter dimensjonene på Jærlandskapet på plass. Ørlite mere vann nede hadde vært optimalt for meg. Lenke til kommentar
Olav M Fostervoll Skrevet 15. april 2016 Forfatter Del Skrevet 15. april 2016 Det gylne snitt er ikke alltid fasit selv om de gamle mestere hevder så. Var ute etter å vise hvor luftig jeg opplevde Jæren den dagen, så da ble det noe mere himel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg