tommiti Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 (endret) Ettersom de fleste deler er utgått, samt NEI fra mange leverandører, så prøver jeg meg inne på div forum. Er rett og slett på jakt etter deler til karosseri og understell(kanaldeler). Om noen har tips, eller rett og slett har liggende(halleluja), så gi meg en lyd. Om ikke en donorbil(uten motor), om prisen er rimelig. Takk Endret 8. mars 2016 av tommiti Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Sto 3 slike karosseri ikke så langt fra meg for kort tid siden, skal høre litt rundt hvem som eiger. Lenke til kommentar
tommiti Skrevet 8. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2016 Hadde vært toppers det. Kunne du se om det var skilt på dem, ettersom de stod på privat eiend? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Prøv å bli medlem i en norsk MR2 Facebookgruppe, gull verdt når man har hobbybil. Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 http://www.ts-ogn.no/phpBB3/ De har stått slik i 10 år minst så tviler på skilt. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Kanaldelene er vel å få kjøpt i USA. Lenke til kommentar
tommiti Skrevet 10. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2016 Mulig om de fortsatt har på div Toyota forhandl? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 I Norge? Det er nok bestillingsvare, men det er jo ikke verre enn å ringe nærmeste forhandler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå