Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor viktig er utseende for deg i valg av partner?

Anbefalte innlegg

Utseendet er viktig for at jeg skal bli interessert, men nå er det forskjell på menn jeg ser at er objektivt kjekke og de jeg selv synes jeg kjekke. Det er ganske mange trekk som tydeligvis blir sett på som usexy som jeg synes er veldig pene, og andre ting som liksom skal være sexy, som jeg ikke liker i det hele tatt. Men han må nok ha et utseende som jeg tiltrekkes av for at jeg skal få lyst til å gå ut med ham i utgangspunktet.

Nå er det også sånn at jo mer kjent jeg blir med folk, jo mindre betyr utseendet. Det er folk som jeg omgås med innimellom gjennom hobbyer som jeg ikke syntes var kjekke før, men etter hvert som jeg har sett personligheten deres, blir jeg mer interessert.

Det er kompliserte greier -.- 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utseendet er vel fortsatt viktig selv om man ikke har sex?

Hvorfor?

Fordi du fortsatt skal leve med vedkommende i et kjæresteforhold. Et vennskap blir noe annet.

Må man ha et godt utseende for å ha et kjæresteforhold, og jeg tror fokuset bør ligge et annet sted.

Støtter denne. Dersom vi alle skal se etter fotomodellene, og om vi ikke selv er fotomodeller, så blir det ganske vanskelig å finne en partner. Da kan man risikere å leve resten av livet alene. Men det er utrolig lett å gå etter de pene, men det er ikke sikkert at det gjør en lykkelig. Derfor har jeg noen ganger i livet mitt gitt en som jeg ikke synes var pen en sjans til å treffe meg noen ganger. Og de har jeg iallefall følt meg ganske vel med. For personligheten deres kan gjerne være ganske bra og jordnær. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...