AnonymDiskusjon Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Hvor viktig er utseende for deg i valg av partner?. Er du pen selv så er det lettere å satse på å finne en med bra utseende. Men er man ikke så pen så vil man risikere å gå uten en kjæreste resten av livet om man er for kresen? Hjelper et bra utseende dersom personligheten ikke er så bra? Anonymous poster hash: abe19...2ea Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Utseende fanger interesse, personligheten holder på interessen. 9 Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Første inntrykk er alltid viktig. Jeg har strekt tatt ikke lyst på en kjæreste som ikke ser frisk ut. Men, jeg gir alltid folk en sjangse ^^ Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2016 Jeg har i alle år sagt at utseende ikke er så viktig, at personlighet er mye viktigere. Spol frem 10 år, jeg sitter med en partner som er veldig overvektig, men har en alldeles fantastisk personlighet. Vi er kjempegode venner, men sexlivet er dødt. Så, vær litt forsiktig med å gå i "utseendet er ikke alt"-fella. Utseendet kan være veldig viktig, avhengig av hvilke av dine behov du søker å få oppfylt i partneren. Anonymous poster hash: aa5e8...4fd 1 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Det kan vel ikke være noe tvil om at utseende er viktig ved valg av (sex)partner. Er derimot ikke sex en del av forholdet så spiller det ingen rolle. Kunne aldri tenkt meg å ha vedvarende sex med en jeg ikke er tiltrukket av. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Utseendet er vel fortsatt viktig selv om man ikke har sex? Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Jeg vil nok innrømme at det er en kombinasjon av de to, en personlighet som er verdt å ta vare på og en kropp som får underlivet til å våkne. Det er ikke slikt at utseende er ikke alt, men jeg personlig synes at det burde være noe øyne lett kan hvile seg på og. Men utseende hjelper svært lite om personligheten er forkastelig. Jeg er kanskje litt kresen på det med litt intelligens og, en "dum blondine" ville gått meg på nervene mer enn det hadde vært verdt det visuelt sett. 1 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Utseendet er vel fortsatt viktig selv om man ikke har sex?Hvorfor? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Utseendet er vel fortsatt viktig selv om man ikke har sex?Hvorfor? Fordi du fortsatt skal leve med vedkommende i et kjæresteforhold. Et vennskap blir noe annet. 1 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Utseendet er vel fortsatt viktig selv om man ikke har sex?Hvorfor? Fordi du fortsatt skal leve med vedkommende i et kjæresteforhold. Et vennskap blir noe annet. Må man ha et godt utseende for å ha et kjæresteforhold, og jeg tror fokuset bør ligge et annet sted. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Fokuset bør ligge på å leve resten av livet ditt med en som du synes er skjønn! Ingen blir kjæreste med noen de synes er stygg Alle har forskjellige preferanser! Det er alltid noen som liker mitt tryne, og alltid noen som liker ditt tryne! Derfor har alle et godt utseende, og blir kjæreste med en som liker akkurat slik du ser ut Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Hovedfokuset bør ligge på personlighet og kjemi, men utseendet er også ganske vesentlig. Men hvis man ikke har utseende på nivå med det man selv ser etter, så har man jo et problem. Må legge til at skader, sykdom osv kan endre en persons utseende etter at man ble sammen, og folk blir jo eldre, men jeg ville ikke gått inn i et forhold der jeg ikke synes at hun er pen. Etter hvert som man blir eldre blir det stadig mindre interessant å finne seg en kjæreste, av utseendegrunner. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Utseendet er vel fortsatt viktig selv om man ikke har sex?Hvorfor? Fordi du fortsatt skal leve med vedkommende i et kjæresteforhold. Et vennskap blir noe annet. Og forskjellen på et kjæresteforhold uten sex og et vennskap er..? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Utseendet er vel fortsatt viktig selv om man ikke har sex?Hvorfor? Fordi du fortsatt skal leve med vedkommende i et kjæresteforhold. Et vennskap blir noe annet. Og forskjellen på et kjæresteforhold uten sex og et vennskap er..? Er du seriøs nå? Man har jo nærkontakt i et kjæresteforhold selv om man ikke har sex. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Utseendet er vel fortsatt viktig selv om man ikke har sex?Hvorfor? Fordi du fortsatt skal leve med vedkommende i et kjæresteforhold. Et vennskap blir noe annet. Må man ha et godt utseende for å ha et kjæresteforhold, og jeg tror fokuset bør ligge et annet sted. For min del sorterer kroppsvekt inn under utseende. Jeg vil vurdere å gå fra en partner som blir bælfeit. Bælfeit er selvforskyldt og kan gjøres noe med, og jeg får ødelagt alt som ligner på tenning n dama er bælfeit. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2016 Jeg har i alle år sagt at utseende ikke er så viktig, at personlighet er mye viktigere. Spol frem 10 år, jeg sitter med en partner som er veldig overvektig, men har en alldeles fantastisk personlighet. Vi er kjempegode venner, men sexlivet er dødt. Så, vær litt forsiktig med å gå i "utseendet er ikke alt"-fella. Utseendet kan være veldig viktig, avhengig av hvilke av dine behov du søker å få oppfylt i partneren. Anonymous poster hash: aa5e8...4fd Utseende er ikke alt. Man må jo finne noe som tilsvarer seg selv, men jeg har lyst å føle dragningen, så jeg blir litt mer fokusert på det enn jeg vil. Anonymous poster hash: abe19...2ea Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Fysisk tiltrekning må være der - ihvertfall for min del. Er jeg ikke tiltrukket av henne så er det ingen sjans. Og mental tiltrekning - hun må kunne utfordre meg på mentalt plan. Så en kombinasjon av begge to er best - men personligheten betyr mer enn utseende. Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 ............. Hjelper et bra utseende dersom personligheten ikke er så bra? .................... Hva tenker du m utseendet til Adolf Hitler, eller Ted Bundy? Prøv igjen. Lenke til kommentar
Leoandre Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Jeg er mer opptatt av personligheten, jobb/karriere osv osv... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 De fleste kjæresteforhold uten fysisk tiltrekning mister vel gnisten temmelig kjapt. Har du ikke lyst til å ta og kysse på kjæresten din kan dere like godt være venner. Det fine er at folk tiltrekkes av forskjellige ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå