KristofferS94 Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Fått noe problemer med å åpne for å se bildene mine. Når jeg trykker på et bilde sier det "ugyldig verdi for registret". Dette er første gang noe sånt har skjedd med min datamaskin. Jeg har Windows 10 64-bit. Jeg har hatt Windows 10 helt siden starten, og har heller ikke sett dette på noen andre operativsystemer. Er det noen som vet hva dette betyr? Det skjer kun med bilder. Alt annet fungerer. Har prøvd å omstarte men det skjer fortsatt. Det skjer ikke bare for bilder i hoveddisken men i alle disker jeg har. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Høyreklikk og velge "åpne i" eller lignende. I menyen som kommer opp velger du "annet/other" nederst. Da får du forhåpentlig vis opp noe sånt som dette: Det kan være nødvendig å trykke på den ørlille pila helt til høyre for "other programs". Velg programmet du vil bruke. Jeg gjetter altså vilt. Lenke til kommentar
KristofferS94 Skrevet 7. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2016 For å se på bilder, den standard Windows 10-bildeviseren fungerer ikke med bildene jeg har. Lenke til kommentar
johome Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Sjekk ut FastStone Image Viewer Lenke til kommentar
KristofferS94 Skrevet 8. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2016 Sjekk ut FastStone Image Viewer Så spørs det? Fungerer det med Windows 10? For vil ikke ha noe sånn jalla-program som ikke fungerer ordentlig. Tror heller går for noe inne på Windows 10-app store. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Liker ikke den nye Bilder-appen. Heldigvis kan man få tilbake gode, gamle Fotovisning via et registertriks! Har gjort dette på flere Windows 10 installasjoner. PS: TenForums er en ypperlig kilde til guider, tips og triks, feilsøking i Windows 10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå