Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har ingen sexlyst lenger. Hva går det utav meg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å bre litt mer informasjon? 

Er det fordi partnere som er dårlig på foreplay? Er det at partnerne har vært dårlige generelt? Er det heller du som synes at det har vært litt mye? etc etc. 

Det kan godt hende at det siste utvalget har ikke vært av den typen som får deg "oh wow" og dermed kan det føles slikt, eller så kan det være stress.... så ja, det er et skudd i blinde. 

Lenke til kommentar

Hva med å bre litt mer informasjon? 

Er det fordi partnere som er dårlig på foreplay? Er det at partnerne har vært dårlige generelt? Er det heller du som synes at det har vært litt mye? etc etc. 

Det kan godt hende at det siste utvalget har ikke vært av den typen som får deg "oh wow" og dermed kan det føles slikt, eller så kan det være stress.... så ja, det er et skudd i blinde. 

Er meg som har blitt dumpet. Og etter det så har jeg ikke lyst å ha sex med noen nye. 

Anonymous poster hash: ebb9d...f57

Lenke til kommentar

Jeg som mann har til tider ikke nødvendigvis glede av å ha sex hele tiden.... Er ikke noe galt i det heletatt.. Om man har hatt sex regelmessig tidligere er det ikke unormalt å bli litt besdkjeden anngående sex.. Men det aller viktigste er vel at man har orgasme selv.. om man ikke har det, er det jo temmelig kjedlig og bare ork å ha sex.... Om det er er slik at man ikke gidder orgasme så er det jo noe mentalt..

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...