slash Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 noen andre som har spilt denne korte, men ellers nydelige perlen? Jeg synes det overlevde overgangen til 3d med god margin, og spillet klarte å holde på forgjengernes stemning. Eneste nedturen var nokså gjentagende oppgaver her og der, pluss at modellene er litt low-poly og texturene er en smule uklare. og så var det litt kort. Lenke til kommentar
mrxzero Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hvordan var det (handlingen) i forhold til de to foregående spilene? 2ern var ganske tamt etter min mening. Lenke til kommentar
avtalegiro Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 noen andre som har spilt denne korte, men ellers nydelige perlen? Jeg synes det overlevde overgangen til 3d med god margin, og spillet klarte å holde på forgjengernes stemning. Eneste nedturen var nokså gjentagende oppgaver her og der, pluss at modellene er litt low-poly og texturene er en smule uklare. og så var det litt kort. Spillet var etter min mening helt KONGE. Kan ikke huske sist jeg koste meg så mye med et spill. Er ikke helt enig med deg i at det var for kort.Det var akkurat passe langt,slik at man vil ha mere(om man kunne). Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Kan man velge vanskelighetsgrad? Flere puzzles eller no sånt? Digga de to første, gleder meg til jeg får kjøpt dette.... Har det samme feelingen som de to første? Litt skeptisk til det nye kontrollsystemet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå